AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Skal ha analsex snart, ikke første gangen. Men tenkte jeg skulle være forberedt med å bruke klyster først. Men må man ha analdusj da? Eller er det en "sprøyte" i pakken, så an slipper å kjøpe både analdusj og klyster? Og hvor lenge før man skal ha sex bør man brukte klyster? Anonymous poster hash: db2f7...fb9
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Ble visst mange skrivefeil her, men regner med at det ble forståelig forde... Anonymous poster hash: db2f7...fb9
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Hei, jeg har ofte hatt analsex med min samboer. EN gang (ut av 100 ganger) har jeg fått litt bæsj på tissen, da vi hadde analsex i fylla (som forøvrig ikke anbefales). Ikke vær redd for at din samboer skal få noe på tissen sin, that's the risk/part of the game. Anonymous poster hash: b009f...035
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Jeg har prøvd å vaske meg og stikker en finger inn for å teste. Det blir alltid med litt, så foreløpig har jeg ikke turt å prøve. Ikke så krise med uhell innimellom, men første gangen? Eller hver gang? Jeg er vel litt skitten :-(Anonymous poster hash: ecc68...ca9
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Skal ha analsex snart, ikke første gangen. Men tenkte jeg skulle være forberedt med å bruke klyster først. Men må man ha analdusj da? Eller er det en "sprøyte" i pakken, så an slipper å kjøpe både analdusj og klyster? Og hvor lenge før man skal ha sex bør man brukte klyster? Anonymous poster hash: db2f7...fb9 Det er bare å kjøpe sånn vann "rens" på kondomeriet. Det er jo bare for å skylle litt så en er 100% sikker. Du trenger jo ikke klyster i den forstand som de bruker ved forstoppelse da Så sant du har vært på do den dagen og ikke må på do igjen, så tligger det ikke avføring i den del av tarmen. Anonymous poster hash: 6431f...fc7 1
Bjørkeris Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Man kan også bare presse dusjhode eller slangen mot rompehullet. Kommer litt an på hvilke type dusjhode du har om du kan bruke det. Det går i alle fall bra om du bruker slangen uten dusjhode. Bruk lunket vann. Ikke bruk mye trykk. Bare press det forsiktig mot rumpehullet og slapp av.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Man trenger ikke klyster, det er jo et avføringsmiddel for de som har forstoppelse. Er det noe du IKKE vil, så er det jo å få løs mage... Du trenger en intimdusj/analdusj fra kondomeriet. Fyll ballongen med lunkent vann og skyll noen ganger. Det skal jo i prinsippet ikke være avføring ytterst i endetarmen, men det er kanskje noen rester. Disse restene får man da skylt ut, uten at man løser opp det som ligger lenger oppi tarmen. Jeg har brukt den en time eller to før sex, og det funker fint. Hilsen en som har opplevd grums litt for mange ganger. Anonymous poster hash: f62a9...c16 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Det er bare å kjøpe sånn vann "rens" på kondomeriet. Det er jo bare for å skylle litt så en er 100% sikker. Du trenger jo ikke klyster i den forstand som de bruker ved forstoppelse da Så sant du har vært på do den dagen og ikke må på do igjen, så tligger det ikke avføring i den del av tarmen. Anonymous poster hash: 6431f...fc7 Hm, er dette en spesiell rens? Husker du navnet på den? Anonymous poster hash: db2f7...fb9
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 Hvis det ikke er lenge siden du har vært på do og "gjort nr 2" så trenger du ikke noe klyster. Føler du at det er endel avføring i tarmen så kan du kjøpe miniklyx på apoteket. En liten tupe som du putter oppi og klemmer ut innholdet, virker etter 5min, og du får ikke diare etterpå. Anonymous poster hash: 706b9...26d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #11 Skrevet 10. november 2013 Hullet er er ment for å bæsje, intet annet. Hadde meninga vært å knulle, hadde man ikke trengt klyster eller noe annet.Anonymous poster hash: 475db...6f7
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #12 Skrevet 10. november 2013 Hullet er er ment for å bæsje, intet annet. Hadde meninga vært å knulle, hadde man ikke trengt klyster eller noe annet.Anonymous poster hash: 475db...6f7 fornuftig svar. var kanskje ikke det TS spurte etter eller??? Anonymous poster hash: ca144...9e4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #13 Skrevet 10. november 2013 fornuftig svar. var kanskje ikke det TS spurte etter eller???Anonymous poster hash: ca144...9e4 Men det forandrer ikke det faktumet at hullet er ment for å bæsje.Anonymous poster hash: 475db...6f7
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #14 Skrevet 10. november 2013 Hullet er er ment for å bæsje, intet annet. Hadde meninga vært å knulle, hadde man ikke trengt klyster eller noe annet.Anonymous poster hash: 475db...6f7 Mener du også at oralsex heller ikke er noe man burde drive på med, siden det er ment for å spise, puste og spy, ikke et verktøy til å ha sex med? Anonymous poster hash: db2f7...fb9
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #15 Skrevet 10. november 2013 Mener du også at oralsex heller ikke er noe man burde drive på med, siden det er ment for å spise, puste og spy, ikke et verktøy til å ha sex med? Anonymous poster hash: db2f7...fb9 Les litt om oralsex, da ser du at det er forbundet med mange sykdommer.Anonymous poster hash: 475db...6f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå