Gå til innhold

Var han kåt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da jeg skulle ta noen bilder av flørten min og et par andre etter et arrangement ikveld, merket jeg at han hadde problemer med å se inn i kameraet. Han så på kroppen min (lot blikket vandre fra puppene og nedover og opp igjen). Er det et "tydelig" tegn på at han var kåt? Venninnene mine la også merke til det. Vi fikk bare snakket kort sammen etterpå før jeg måtte dra videre, men jeg er nysgjerrig på om jeg kan ta opp tråden via sms nå...

Anonymous poster hash: 53b30...183

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send en sms "Hei, så du kikket på meg når jeg tok bilde av deg. Var du kåt?"

Anonymous poster hash: 9d9cf...c4e
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje han faktisk ikke liker å bli tatt bilde av? Jeg liker ikke å bli tatt bilde av, så derfor er det ikke akkurat superkoslig å stå der å stirre i kamera.

Anonymous poster hash: 7c2f7...5fb
Skrevet

Og bare fordi han stirret på puppene dine betyr ikke nødvendigvis at han er kåt. Typen min kan stirre og ta på puppene mine hele tiden, men det betyr jo ikke at han går rundt og er kåt hver gang.

Anonymous poster hash: 7c2f7...5fb
Skrevet

Kanskje han faktisk ikke liker å bli tatt bilde av? Jeg liker ikke å bli tatt bilde av, så derfor er det ikke akkurat superkoslig å stå der å stirre i kamera. Anonymous poster hash: 7c2f7...5fb

Det er ikke et problem for ham.

Anonymous poster hash: 53b30...183

Skrevet

Han syns vel du er fin å se på da..

• Liker 1
Skrevet

Send en sms "Hei, så du kikket på meg når jeg tok bilde av deg. Var du kåt?"

Hehehe!! Håper du ikke tar dette seriøst TS :) Ikke skriv det.

Jeg tenker ikke at det er noe spesielt som tilsier at han var kåt på grunn av at han kikket på deg, men meget mulig at han synes du er fin :-)

Skrevet

Hehehe!! Håper du ikke tar dette seriøst TS :) Ikke skriv det.

Jeg tenker ikke at det er noe spesielt som tilsier at han var kåt på grunn av at han kikket på deg, men meget mulig at han synes du er fin :-)

Øy, ikke ødelegg trollingen min a! :fnise:

Skrevet

Omg

Anonymous poster hash: f0ca4...5c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...