AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Da jeg skulle ta noen bilder av flørten min og et par andre etter et arrangement ikveld, merket jeg at han hadde problemer med å se inn i kameraet. Han så på kroppen min (lot blikket vandre fra puppene og nedover og opp igjen). Er det et "tydelig" tegn på at han var kåt? Venninnene mine la også merke til det. Vi fikk bare snakket kort sammen etterpå før jeg måtte dra videre, men jeg er nysgjerrig på om jeg kan ta opp tråden via sms nå...Anonymous poster hash: 53b30...183
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Send en sms "Hei, så du kikket på meg når jeg tok bilde av deg. Var du kåt?" Anonymous poster hash: 9d9cf...c4e 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Kanskje han faktisk ikke liker å bli tatt bilde av? Jeg liker ikke å bli tatt bilde av, så derfor er det ikke akkurat superkoslig å stå der å stirre i kamera. Anonymous poster hash: 7c2f7...5fb
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Og bare fordi han stirret på puppene dine betyr ikke nødvendigvis at han er kåt. Typen min kan stirre og ta på puppene mine hele tiden, men det betyr jo ikke at han går rundt og er kåt hver gang. Anonymous poster hash: 7c2f7...5fb
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Kanskje han faktisk ikke liker å bli tatt bilde av? Jeg liker ikke å bli tatt bilde av, så derfor er det ikke akkurat superkoslig å stå der å stirre i kamera. Anonymous poster hash: 7c2f7...5fb Det er ikke et problem for ham. Anonymous poster hash: 53b30...183
Magetaske Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 Send en sms "Hei, så du kikket på meg når jeg tok bilde av deg. Var du kåt?" Anonymous poster hash: 9d9cf...c4e Hehehe!! Håper du ikke tar dette seriøst TS Ikke skriv det. Jeg tenker ikke at det er noe spesielt som tilsier at han var kåt på grunn av at han kikket på deg, men meget mulig at han synes du er fin :-)
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #8 Skrevet 8. november 2013 Hehehe!! Håper du ikke tar dette seriøst TS Ikke skriv det. Jeg tenker ikke at det er noe spesielt som tilsier at han var kåt på grunn av at han kikket på deg, men meget mulig at han synes du er fin :-) Øy, ikke ødelegg trollingen min a! Anonymous poster hash: 9d9cf...c4e
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #9 Skrevet 8. november 2013 OmgAnonymous poster hash: f0ca4...5c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå