Gå til innhold

Noen som kan mye? krise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt litt svie på penishode i det siste, det svir hver gang penis gnisser litt for hardt i boxershorsten f.eks.

Nå nettopp, oppdaget jeg at jeg har fått en rød flekk på penishode også, som også svir hver gang jeg tar på det, ser nesten ut som et lite skrubbsår.

Aner ikke hva det kommer av av, eller hva det er?

Hjeelp, noen?

Anonymous poster hash: d3d9f...71a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En eller annen kjønnssykdom, kanskje? Sår etter litt for hard sex? :P Infeksjon?

Skrevet

Hm, har en venn som er omskjært og han har ofte problemer med "skrubbsår" fordi han ikke har forhud som beskytter hodet mot gnissing fra klær. Så kan jo bare være at forhuden har slidd opp og undertøyet har gnikket?

Anonymous poster hash: 2315a...de9
Skrevet

Hm, har en venn som er omskjært og han har ofte problemer med "skrubbsår" fordi han ikke har forhud som beskytter hodet mot gnissing fra klær. Så kan jo bare være at forhuden har slidd opp og undertøyet har gnikket?

TS her.

Er faktisk omskjørt, men det har jeg vært i mange år, og aldri opplved noe lignende som dette.

Hva gjør han når han merker at det begynner å svi?

Skrevet

Smør på litt sårsalve og gå kommando hjemme. Kanskje sette på en liten plasterlapp når du skal ut å gå så ikke det gnisser mer.

Husk å ta den av før du skal tisse :opplyser:

Anonymous poster hash: 362e3...e64
Skrevet

Må bare le av overskriften :laugh:

Anonymous poster hash: 2146e...34f
  • Liker 1
Skrevet

Er det lov å ta bilde og så poste det her? Tror nemlig ikke at det er et "gnagsår"

TS

Skrevet

Det kan nok være en soppinfeksjon. Du kan derfor kjøpe en salve som heter Canesten som du smører på (reseptfritt på apoteket) og så ser du om det blir bedre. Jeg har hatt soppinfeksjon mange ganger (er kvinne da, så litt annerledes hos meg) og da merker jeg om det funker etter et døgn. Soppinfeksjon er overhodet ikke farlig, men veldig ubehagelig.

Om det ikke funker så ville jeg gått til lege for å teste for klamydia.

Anonymous poster hash: 81b42...18d
Skrevet

Jepp- skulle til å si det samme som siste her: antakelig sopp? Da får du sårhet, kløe, rødhet.. prøv canesten salve. og kanskje en legesjekk for sikkerhets skyld. sopp smitter ved sex så hvis du har partner bør hun bruke canesten stikkpiller/salve en stund så dere ikke smitter hverandre igjen

Anonymous poster hash: 4c1a4...b2d
Skrevet

Er det farlig å smøre på canesten om man ikke har sopp da? Vet ikke helt hvordan jeg skulle ha fått sopp, har ikke hatt ubeskyttet sex på 6 mnd, minst. Og er "skrubbsår" eller røde merker på penis hode symptomer på sopp?

Har litt lyst til å laste opp bilde her, om det er lov, sikkert noen som har vært borti det før og kan si med sikkerhet hva det er, sånn at jeg slipper legebesøk.

TS

Skrevet

Jeg er kvinne da. Men sopp kan man få uten å ha hatt sex. Og det er ikke farlig å bruke canesten selv om det ikke er sopp.

Anonymous poster hash: 6999c...cd2

Skrevet

Penis i klem i glidelåsen?

Anonymous poster hash: fe775...cff
Skrevet

jepp sopp kan du få av feil såpe f.eks... som forstyrrer bakteriebalansen

Anonymous poster hash: 4c1a4...b2d
Skrevet

Takk, da går jeg ut ifra at det er sopp!

TS

Skrevet

Penis i klem i glidelåsen?

Anonymous poster hash: fe775...cff

Sett på film i dag :P

(Så på "Alle elsker Mary" i dag)

Anonymous poster hash: 1b4e2...f8d

Gjest Heartbeat
Skrevet

Høres ikke ut som noen kjønnssykdom, såfremt du ikke har hatt en blemme først som det har gått hull på`?

Jeg gjetter også soppinfeksjon, som kan svi og brenne. Og man trenger ikke å ha hatt sex for å få det :)

Skrevet

TS her.

Er faktisk omskjørt, men det har jeg vært i mange år, og aldri opplved noe lignende som dette.

Hva gjør han når han merker at det begynner å svi?

Han sa selv han begynte å gå i mykere/glattere bukser og gikk i adams drakt hjemme, sa han vurderte kilt :fnise: Men er vanskelig å si, om det ikke går over så er det kanskje best å besøke legen evt. apoteket om det er noe man kan få reseptfritt.

Skrevet

Høres ut som en soppinfeksjon, som er helt vanlig. Oppsøk lege, så får du behandling. Det er ikke kjønnsykdom

Anonymous poster hash: 01464...450

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...