Gå til innhold

NextGenTel


Gjest Evans

Anbefalte innlegg

Vi har da altså bredbåndet gjennom dette selskapet.

Jeg syns det er så mye problemer med det: en periode i høst var vi uten nett i fem dager, og vi måtte bare pent vente, det var en eller annen feil hos de. Aldri vært bort i lignende. (det er tilnærmet verdensproblem her hos oss når slikt skjer).

Nå syns jeg det går sagte, sagte. Selv om jeg visstnok skal ha god dekning. Bruker en evighet på å laste en vanlig nyhetsside.

Så....

Andre som har problemer med bredbåndet til nextgentel?

Og...

Hva slags selskap er du fornøyd med?

Tenker at vi må skifte selskap. Kan ikke ha så dårlig nett! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt NextGenTel i snart 10 år, og har aldri hatt et eneste problem, alltid stabilt her.



Anonymous poster hash: 3cc38...164
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt NextGenTel i snart 10 år, og har aldri hatt et eneste problem, alltid stabilt her.

Anonymous poster hash: 3cc38...164

Det er jo godt å høre! Da er det kanskje ikke selve selskapet som det er noe feil med? Men noe hos oss? (ikke at jeg vet hva det kan være da...) Hva slags "styrke" har dere?

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det siden Tele2 solgte internettdelen til NextGenTel. Hatt mye problemer med de! Vært uten nett flere ganger i året, ene gangen var vi uten nett i 3 uker! I tillegg har de sendt rutere som ikke har virket, en gang sendte de bare et støpsel osv.

Vi skal bytte til Telenor. Fordi Telenor eier alle linjene, og som medlem blir man prioritert, oftest innen 2-3 dager. Hos NextGenTel har jeg ventet opptil 2,5 uke på montør.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det siden Tele2 solgte internettdelen til NextGenTel. Hatt mye problemer med de! Vært uten nett flere ganger i året, ene gangen var vi uten nett i 3 uker! I tillegg har de sendt rutere som ikke har virket, en gang sendte de bare et støpsel osv.

Vi skal bytte til Telenor. Fordi Telenor eier alle linjene, og som medlem blir man prioritert, oftest innen 2-3 dager. Hos NextGenTel har jeg ventet opptil 2,5 uke på montør.....

Kanskje det ikke er oss det er noe feil med allikvel da?

Jeg har tenkt på Get, men kanskje telenor er et bedre alternativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var også uten internett en stund, noe som nesten var verdens undergang:-p Det har også blitt tregere etter at de fikset det. Lurer på om de har satt oss ett hakk ned på hastighet, skal ringe og høre.

Edit: har telenor nå. Betaler ca 500,- i måneden for hastighet 8( husker ikke helt hva det heter:-p). Ville ha 16, men det gikk ikke:(

Endret av Brimi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, siden det er fler som har problemer med nexgentel tror jeg at det er lurest å bytte.

Det er helt håpløst å være uten internett i flere dager om gangen, burde selvsagt ikke være et stort problem men når vi begge jobber litt hjemmenfra til tider, samt er totaltavhengige av internett (hehe) så er det faktisk et stort problem. Og jeg merker at få ting irriterer meg så mye som tregt nett ;)

Da er det ut på markedet igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, siden det er fler som har problemer med nexgentel tror jeg at det er lurest å bytte.

Det er helt håpløst å være uten internett i flere dager om gangen, burde selvsagt ikke være et stort problem men når vi begge jobber litt hjemmenfra til tider, samt er totaltavhengige av internett (hehe) så er det faktisk et stort problem. Og jeg merker at få ting irriterer meg så mye som tregt nett ;)

Da er det ut på markedet igjen!

Ja, tror det er lurt. Har til og med fått frekke svar på kundeservice.. Jeg krevde at de fikset det innen 24timer, (hadde allerede gått maange dager).. Så fikk jeg bare til svar at "alle klarer seg noen dager uten internett, det er ikke verdens undergang" For oss var det et stort problem da det var en selvstendig næringsdrivende, og to studenter.. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror det er lurt. Har til og med fått frekke svar på kundeservice.. Jeg krevde at de fikset det innen 24timer, (hadde allerede gått maange dager).. Så fikk jeg bare til svar at "alle klarer seg noen dager uten internett, det er ikke verdens undergang" For oss var det et stort problem da det var en selvstendig næringsdrivende, og to studenter.. :kjefte:

Det er jo skikkelig dårlig svar. Ja, vi overlever så klart, men det går faktisk an å være avhengig av internett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...