Gå til innhold

Min forlover har ny kjæreste..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kom spørsmålet jeg har ventet på..Forloveren min flyttet ut fra et fire år gammelt forhold i april i fjor, siden da har det vært 6-7 forskjellige gutter! Den siste har hun nå hatt noe på gang med siden jul, de ble offisielt sammen på søndag..Og i går fikk jeg en sms av henne hvor hun lurte på om han kunne være med i bryllupet!! Jeg regnet med at spørsmål kom til å komme, så jeg hadde jo egentlig gjort meg opp noen tanker..Men jeg ble jo litt paff alikevel! Vi har ikke møtt han, han kjenner egentlig ingen og hun blir jo på en måte "opptatt" frem til etter middagen, vielsen, fotografering etc..

Hun ville bare høre hva vi synes og det var vi som bestemte. Vi fant ut at han kunne få komme etter middagen, men er det teit? Det blir liksom bare en kaffegjest, men samtidig synes jeg ikke ha har noe der å gjøre før det heller..

Noen synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madley
Skrevet

For det første så synes det det er småfrekt å invitere gjester med seg, når det ikke er en selv som holder lag.

For det andre, så synes jeg dere kom frem til en bra løsning :D

Skrevet

Hei jeg skjønner din situasjon.

Jeg tror også jeg ville nøyd meg med å invitert han til kaffe, hvis du i tilllegg har andre som kun er kaffegjester. Dette fordi han er sammen med din forlover som da er deg veldig nær den dagen. Hadde det vært en annen så er jeg ikke sikker. Tenker litt på hvordan jeg selv ville ha reagert hvis jeg hadde vært i samme situasjon som henne. Tror og håper din forlover vil respektere dette og at forholdet dems vil vare :wink:

Skrevet

Vanskelig situasjon :-?

Min manns far stilte oss i samme situasjon. Han bytter damer konstant og rett før vi skulle sende ut invitasjonen fikk han seg ny dame. De var på middag hos oss og da sa han bare: x blir vel invitert? Vi ble presset og sa selvfølgelig ja. Hun ble invitert til middagen siden vi ikke hadde noen kaffegjester. 1 mnd før bryllupet var han litt usikker på om han skulle ta henne med og lurte på om han kunne ta med eksen istedenfor. Da sa vi at enten så måtte han ta med x eller så kunne han komme alene. Hele greia ente med at x var med og når takkekortene skulle sendes ut måtte vi sende et til faren og et til henne for de hadde gjort det slutt.

Skrevet

Jeg synes du har valgt en helt fin løsning når hun kommer med dette spørsmålet såpass kort tid før bryllupet ditt!

Skrevet

Fint med tilbakemeldinger! Jeg tror vi har gjort det rette! Har ikke hørt fra henne etterpå, men jeg synes hvertfall ikke at hun kan bli sur...Hun er sikkert ikke det altså, men det er bare litt rart jeg ikke har hørt noe!!

Skrevet

Alt folk får seg til å gjøre.....

Skrevet

Eg trur de gjorde rett val, men eg veit ikkje ka eg hadde gjort sjøl...

Skrevet

Jeg synes også valget ditt var bra.

Synes det generelt er ufint å be seg selv i slike sammenhenger, men når det er snakk om forlovers følge må det godtas (hadde jeg gjort).

Skrevet

Hun hadde tydeligvis ikke spurt han før hun spurte oss og jeg fikk en ny sms av henne i går og da hadde han takket nei fordi han ikke kjente noen der og han måtte evt. hatt seg nye klær! Så jeg ba han heller til brunsjen dagen etter, der blir det litt "løsere" stemning liksom..Men vi får se hva som skjer, er jo ikke sikkert de er sammen en gang da :-?

Skrevet

Det var jo gjennomtenkt. Jaja, håper dere ikke har styrt veldig på hans vegne da.

Mulig hun spurte deg fordi hun var ivrig (som nyforelskede ofte er) og ville at dere skulle bli kjent. Det kunne dere selvfølgelig blitt i en annen anledning også, og blir det nok... hvis de ennå er sammen :)

Gjest lmari
Skrevet

Jeg synes det var fint at hun luftet det med dere før hun snakket med han jeg - det hadde jo vært dumt om hun hadde "lovet" han en invitasjon til full pakke.

Men jeg synes dere taklet det fint, jeg - en god løsning!

Skrevet
Jeg synes det var fint at hun luftet det med dere før hun snakket med han jeg - det hadde jo vært dumt om hun hadde "lovet" han en invitasjon til full pakke.

Helt enig..

Gjest MrsL
Skrevet

Synes den løsningen dere valgte og den løsningen det til slutt ble var kjempebra jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...