AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 I dag var jeg på kosultasjonstime for brystforstørrelse etter å ha tenkt gjennom dette lenge. Kirurgen gjorde mye for at jeg skulle ombestemme meg, men det var jeg også forberedt på. Fyller knapt ut en a-cup (pluss at kroppen min fra før ikke er spesielt curvy og kvinnelig), og er klar for å føle meg nettopp det - litt mer kvinnelig. Han sier at de er helt vanlige, og at jeg må være forberedt på å at å opprettholde puppene over mange år kan bli dyrt (kapsling kan skje osv). Jeg er forberedt. Det jeg lurer på som jeg håper å få litt tips angående - fra folk som har operert - er spørsmålene han ba meg stille meg selv. Jeg er rimelig bestemt og har et bilde i hodet av hvordan jeg vil se ut, men samtidig så er jeg ingen ekspert og heller ikke 100% sikker på hva som vil se best ut. Var omtrent skråsikker på at jeg ville bli anbefalt å ta under muskel, i og med at jeg er slank og har lite ekstra fett på kroppen. Han anbefalte over muskel, og jeg kunne velge mellom 290 g, 300 g og 350 g. Han sa at om man ønsker kløft og at andre skal se at man har store pupper, så bør man ta over (i mitt tilfelle i alle fall). Likevel bestemmer jeg jo dette selv, men har lyst på over muskel med tanke på kløft, smerter etter operasjon og ja.. hans anbefalning til meg. Fikk bedskjed om å kjøpe en sportsbh med størrelsen jeg ser for meg, og bestemme meg for om jeg vil få de operert inn via brystvorten eller under brystet. Jeg har så og si bestemt meg for under brystet og å ha protesen over muskel. Noen som har noen tips og erfaringer å gi meg? Har bestemt meg for at det er dette jeg vil, men føler meg litt rådvill i skrivende stund. Anonymous poster hash: 47e58...8df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå