AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Hvilke gode lettprodukter finnes det? Synes mye lett-produkter ikke smaker like godt som de opprinnelige, slik som lett-yoghurt. Anonymous poster hash: a1f7d...efd
Gjest Inggolf Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Lett melk Zeroh! (saft) Kesam Kalkun- og kyllingpålegg Lettere varianter av leverpostei, syltetøy, prim osv..
super-ida Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Liker best lett rømme. God og mager salami Dobbel 0 kokos yoghurt Funlight saft Extra lett fløte fra sverige (55 kcal pr dl)
Vulpes Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Jeg liker... Mager cottage cheese Mager kesam Synnøve lett gulost Lerum syltetøy uten sukker (telles det som lett?)
Chloe- Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 Lettmajones er jo bedre enn annen majones! (men ikke slankemat uansett )
Gjest Inggolf Skrevet 14. november 2013 #6 Skrevet 14. november 2013 Jeg liker... Mager cottage cheese Mager kesam Synnøve lett gulost Lerum syltetøy uten sukker (telles det som lett?) Nja, en lettere variant ihvertfall
Pearl2.0 Skrevet 14. november 2013 #7 Skrevet 14. november 2013 Hmm.. Mager CC Karbonadedeig Kjøttdeig go' og mager Skummet melk Yoplait 00 Kylling/kalkunskinke Philadelphia light
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #8 Skrevet 14. november 2013 Go' og mager wienerpølser - eneste pølsene jeg liker og leverposteien i samme serie er en annen favoritt Anonymous poster hash: 20eed...760
Vulpes Skrevet 15. november 2013 #9 Skrevet 15. november 2013 Enig i at Go' og mager-produktene er gode. Har smakt både pølser, leverpostei og bacon fra den serien, alt ble godkjent. Nja, en lettere variant ihvertfall M-hm 48 kalorier per 100 gram er jo omtrent en fjerdedel av kaloriinnholdet i f.eks. Noras originale syltetøy. Men strengt tatt synes jeg det er like greit og heller kjøpe frosne bær som jeg tiner og rører selv. Både sunnere og billigere, om man ser på pris pr/kg. Og da kan man jo tilsette det man selv måtte ønske. Det er også veldig godt å koke eplebiter sammen med litt nellik, for så å kjøre det i stavmikseren til deilig sukkerfri eplemos.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå