Gå til innhold

Geisha grøtris

Fremhevede innlegg

Skrevet

Denne uken har jeg kjøpt to pakker Geisha grøtris fra forskjellige butikker og begge to har hatt meldyr. For to år siden fikk jeg kjøkkenet fullt av meldyr pga grøtris fra samme merke og slet da fært med å bli kvitt dyrene, så nå sjekker jeg alltid slikt med en gang jeg kommer hjem fra butikken. Men jeg finner ikke noe kontaktinfo slik at jeg får klaget. Noen som vet hvem som importerer Geisha eller hvem jeg kan klage til?

Anonymous poster hash: c5354...8f7

Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

så rart det ikke står på pakningen :s står det absolutt ingen mailadresse eller noe der?

Skrevet

Nææsty! Ugh..

Skrevet

så rart det ikke står på pakningen :s står det absolutt ingen mailadresse eller noe der?

Ehm... Det har jeg faktisk ikke sjekket... Jeg har bare løpt ut til søppeldunken med de.

Skrevet

Først og fremst bør du gå til butikken hvor du kjøpte griseriet, så sender de forhåpentligvis hele kolliet tilbake.

Anonymous poster hash: b211d...2f4
Skrevet

Jeg mener butikkene.

Når det samme skjedde for to år siden også er det tydelig at hygienen ikke står i høysetet hor de som produserer Geisha.

Skrevet

Ja, Geisha får ikke fler sjanser av meg nå. Har allerede sagt i fra til begge butikkene, men jeg hadde ikke kvittering så det var lite de kunne gjøre sa den ene, vet ikke helt hva det skal bety. Ikke fått svar fra den andre.

Skrevet

Sløv reaksjon fra butikkene. Vi kjøpte en vare med feil i fra Coop og fikk byttet uten kvittering. Vi ble oppfordret ti å sjekke byttevaren før vi gikk, og oppdaget at også den var med feil. Enden på visa var at vi fikk ny vare fra et annet kolli og at hele kolliet med feil ble tatt ut av hyllene og sendt tilbake.

Lite de kan gjøre... Pøh! De selger med vitende og vilje ris med småkryp i, og satser på at folk ikke skal komme og klage med kvittering i hånda.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

det skal stå kontaktinfo på alle sånne pakker. se etter det på en pakke neste gang du er i butikken.

det er rett og slett hygienen som har sviktet på fabrikken å da må du få butikken til å gi beskjed til leverandør hvis du ikke finner kontaktinfoen selv

hilsen ei som jobber i butikk foresten

Skrevet

Det er vel Toro som produserer denne?

:heks:

Skrevet

Det er vel Toro som produserer denne?

:heks:

Se der, jeg trodde Toro hadde egen grøt. Takk alle som har svart! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...