AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 ?? Alltid lurt påAnonymous poster hash: 81e0e...ae8
Gjest Snoken- Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 (endret) Fordi man bruker fingeren eller fingrene. Det er vel en forkortelse av de to ordene. Endret 7. november 2013 av Snoken-
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Hvorfor heter det _å_ "fingre" Men over til svaret, det må vell bare være så enkelt som at man bruker fingrene der nede ja? Man kan jo bruke ordet å "fingre" til flere formål, f. eks å fingre med maten, plastelina.. osv! Anonymous poster hash: 2101e...96c 6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Logisk det? Hva er det man bruker for å onanere en fitte? Jupp! Fingre. Derfor! Anonymous poster hash: 035f2...d66
Gjest Snoken- Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Hvorfor heter det _å_ "fingre" Men over til svaret, det må vell bare være så enkelt som at man bruker fingrene der nede ja? Man kan jo bruke ordet å "fingre" til flere formål, f. eks å fingre med maten, plastelina.. osv! Anonymous poster hash: 2101e...96c Ja det er så enkelt som det.
Gjest Eurodice Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 Logisk det? Hva er det man bruker for å onanere en fitte? Jupp! Fingre. Derfor! Anonymous poster hash: 035f2...d66 Hvorfor kan man ikke like gjerne si onanere da? Jeg spurte om dette i en annen tråd. For meg betyr fingre å klå, plukke, pelle på. Jeg synes det høres barnslig ut å si fingre en jente/kvinne. Sier man det om onanering av penis, også?
Gjest Snoken- Skrevet 7. november 2013 #7 Skrevet 7. november 2013 Hvorfor kan man ikke like gjerne si onanere da? Jeg spurte om dette i en annen tråd. For meg betyr fingre å klå, plukke, pelle på. Jeg synes det høres barnslig ut å si fingre en jente/kvinne. Sier man det om onanering av penis, også? Jeg synes onanere høres veldig stivt ut. Det er et ord som passer bedre i en fagbok. 1
Gjest Eurodice Skrevet 7. november 2013 #8 Skrevet 7. november 2013 (endret) Jeg synes onanere høres veldig stivt ut. Det er et ord som passer bedre i en fagbok. Da lurer jeg på hva du ville synes om meg. Jeg utfører gjerne fellatio på en mann, og elsker cunnilingus . Og coitus skal fullføres, ikke noe interruptus her altså . Endret 7. november 2013 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #9 Skrevet 7. november 2013 Hvorfor sier man runke? Fordi onanere hørtes så... stivt ut. Hvorfor sier man fingre? Fordi onanere hørtes så... stivt ut. Skal du snakke med en lærer om onanering, så kan du si "onanere" Skal du snakke med vennen din om onanering, så sier du vel heller "fingre" eller "runke". Det er sånn det er om da`an! Anonymous poster hash: 035f2...d66
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #10 Skrevet 7. november 2013 Hvorfor kan man ikke like gjerne si onanere da? Jeg spurte om dette i en annen tråd. For meg betyr fingre å klå, plukke, pelle på. Jeg synes det høres barnslig ut å si fingre en jente/kvinne. Sier man det om onanering av penis, også? Fordi "onanere" høres skikkelig fælt ut. Får frysninger bare av å si ordet. Og selvfølgelig sier man ikke at man skal fingre en penis, men runke. Anonymous poster hash: d1baf...5c7
Gjest Snoken- Skrevet 7. november 2013 #11 Skrevet 7. november 2013 (endret) Da lurer jeg på hva du ville synes om meg. Jeg utfører gjerne fellatio på en mann, og elsker cunnilingus . Og coitus skal fullføres, ikke noe interruptus her altså . Haha har aldri hørt ordet cunnulingus før. Men du skapte et godt inntrykk nå. Tror jeg aldri i verden kommer til å klare autofellatio Er forsåvidt enig, kan fint holde meg unna coitus interruptus. Endret 7. november 2013 av Snoken-
Gjest Snoken- Skrevet 7. november 2013 #13 Skrevet 7. november 2013 Fordi "onanere" høres skikkelig fælt ut. Får frysninger bare av å si ordet. Og selvfølgelig sier man ikke at man skal fingre en penis, men runke. Anonymous poster hash: d1baf...5c7 Liker du ikke ordet onanere kan du bruke ordet masturbere.
Gjest Eurodice Skrevet 7. november 2013 #14 Skrevet 7. november 2013 Fordi "onanere" høres skikkelig fælt ut. Får frysninger bare av å si ordet. Og selvfølgelig sier man ikke at man skal fingre en penis, men runke. Anonymous poster hash: d1baf...5c7 Du holder fingrene rundt den, varierer trykket, beveger opp og ned osv.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #15 Skrevet 7. november 2013 Liker du ikke ordet onanere kan du bruke ordet masturbere. æææh, enda VERRE ! Anonymous poster hash: d1baf...5c7
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #16 Skrevet 7. november 2013 Du holder fingrene rundt den, varierer trykket, beveger opp og ned osv. Vet at man holder fingrene rundt den. Men det er jo fortsatt ingen som sier at de skal fingre penisen til noen:P Er vel mer vanlig at folk sier de skal runke ei jente. Anonymous poster hash: d1baf...5c7
Gjest Snoken- Skrevet 7. november 2013 #17 Skrevet 7. november 2013 Vet at man holder fingrene rundt den. Men det er jo fortsatt ingen som sier at de skal fingre penisen til noen:P Er vel mer vanlig at folk sier de skal runke ei jente. Anonymous poster hash: d1baf...5c7 Har aldri hørt noen si "runke ei jente".
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #18 Skrevet 7. november 2013 Har aldri hørt noen si "runke ei jente". Jeg har hørt mange si det, desverre:P Aner ikke hvorfor de har fått det for seg at det heter det. Anonymous poster hash: d1baf...5c7
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #19 Skrevet 7. november 2013 Vet at man holder fingrene rundt den. Men det er jo fortsatt ingen som sier at de skal fingre penisen til noen:P Er vel mer vanlig at folk sier de skal runke ei jente. Anonymous poster hash: d1baf...5c7 runke ei jente? really?? du fingrer ei jente å runker en gutt. Anonymous poster hash: 56fa7...dc1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #20 Skrevet 7. november 2013 Vet at man holder fingrene rundt den. Men det er jo fortsatt ingen som sier at de skal fingre penisen til noen:P Er vel mer vanlig at folk sier de skal runke ei jente. Anonymous poster hash: d1baf...5c7 jeg har hørt noen si det. men tenker automatisk at de ikke vet hva de snakker om. Anonymous poster hash: e6d1d...9f4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå