livingdoll Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Jeg og noen bekjente har funnet utvat vi drar samtidig til london. En Av oss er i cambridge og andre i bayswater. Ligger disse stedene nærme hverandre? Gåavstand? Tbane?
Kjetil E Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Jeg og noen bekjente har funnet utvat vi drar samtidig til london. En Av oss er i cambridge og andre i bayswater. Ligger disse stedene nærme hverandre? Gåavstand? Tbane? Du spøker nå????? Hvis ikke, Cambrigde ligger ikke i London i det hele tatt, det er en drøy time med tog nord for London faktisk. Bayswater ligger litt nord vest av Hyde Park ikke alt for langt fra sentrum. 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Hvis du mener Cambridge Gardens eller Cambridge Road, så er det i hvert fall et par steder som heter det, men de ligger litt fra hverandre. Uansett, du kan ikke kalle disse stedene for Cambridge, det blir som å kalle Trondheimsveien i Oslo for Trondheim!Anonymous poster hash: 13df2...150 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Sikker på at du ikke mener Camden? Anonymous poster hash: 4f3b0...cc2
livingdoll Skrevet 9. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2013 Sikker på at du ikke mener Camden? Anonymous poster hash: 4f3b0...cc2 nei tuller ikke. hvorfor tror du jeg spør? fordi jeg har peiling?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 nei tuller ikke. hvorfor tror du jeg spør? fordi jeg har peiling? Nei, fordi jeg vet av erfaring av mange ikke husker navnet på camden, men syns det minner om cambridge. Trenger ikke være spydig, det er faktisk du som bommer grovt her, på en bydel og en annen by.... Anonymous poster hash: 4f3b0...cc2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå