livelovelaugh Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Ramse opp i vei! Et spørsmål til - har dere reist til The Smilian Island eller Coral Island fra Phi Phi eller Ao Nang?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Ramse opp i vei! Et spørsmål til - har dere reist til The Smilian Island eller Coral Island fra Phi Phi eller Ao Nang? Ao Nang? Uff..var der for noen år siden. Welcome to sweeden sier jeg bare. Fullt av svensker der! Anonymous poster hash: 832b2...f32
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Synes Ao nang er helt fantastisk! Var mest lokale når jeg var der og helt fantastisk folkeslag. God mat og du kan komme deg til alle paradisøyene herfra! Ao nang er den beste plassen jeg har vært på og jeg har reist i mange land. Mye pga tilgjengeligheten, gjestfriheten og landskapene rundt. Anonymous poster hash: b22b0...479
Gjest kattinka Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Ao Nang? Uff..var der for noen år siden. Welcome to sweeden sier jeg bare. Fullt av svensker der! Anonymous poster hash: 832b2...f32 Ehh? Svensker i Ao nang? Kunne ikke vært så mange. Jeg synes det var en nydelig plass.
caroprins Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Jeg har vært på Phi Phi. Vi kjørte motorbåt fra Phuket ca en times tid ut til Phi Phi . Det gikk veldig fort da båten var utstyrt med 2 stk 150 hestekrefter motorer. Har aldri kjørt så fort før , hehe og var jammen glad for at det ikke var alt for mye bølger den dagen. Vel vi kom da til Phi Phi. Øya er ikke stor og man går fint rundt der på noen timer. Strand på motsatt side av der man går av båten. Små gater med forskjellige butikker. Forskjellige restauranter og noen få hotell. Vi hadde en god lunsj der, vandret rundt over hele øya og shoppet litt. Mye folk der, de fleste turister. I løpet av dagen var vi også en tur på sjøen der vi kunne snorkle og noen dykker med haier. Jeg holdt meg ombord da jeg er redd for de svarte og hvite slangene som svømmer rundt. Men mange var i vannet og ingen ble skadet så det er sikkert ikke så farlig da. Ok å ha vært der, men føler jeg har fått med meg det som var så kommer ikke til å ta den turen dit flere ganger.
Gjest kattinka Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 Jeg har vært på Phi Phi. Vi kjørte motorbåt fra Phuket ca en times tid ut til Phi Phi . Det gikk veldig fort da båten var utstyrt med 2 stk 150 hestekrefter motorer. Har aldri kjørt så fort før , hehe og var jammen glad for at det ikke var alt for mye bølger den dagen. Vel vi kom da til Phi Phi. Øya er ikke stor og man går fint rundt der på noen timer. Strand på motsatt side av der man går av båten. Små gater med forskjellige butikker. Forskjellige restauranter og noen få hotell. Vi hadde en god lunsj der, vandret rundt over hele øya og shoppet litt. Mye folk der, de fleste turister. I løpet av dagen var vi også en tur på sjøen der vi kunne snorkle og noen dykker med haier. Jeg holdt meg ombord da jeg er redd for de svarte og hvite slangene som svømmer rundt. Men mange var i vannet og ingen ble skadet så det er sikkert ikke så farlig da. Ok å ha vært der, men føler jeg har fått med meg det som var så kommer ikke til å ta den turen dit flere ganger. Svarte og hvite slanger? Jeg badet heeeele dagen i ao nang og snorklet på alle øyer..Hadde man ikke blitt advart om det er slanger og hai i vannet? Kjenner jeg ble litt uggen nå haha
caroprins Skrevet 7. november 2013 #7 Skrevet 7. november 2013 Svarte og hvite slanger? Jeg badet heeeele dagen i ao nang og snorklet på alle øyer..Hadde man ikke blitt advart om det er slanger og hai i vannet? Kjenner jeg ble litt uggen nå haha http://www.master-divers.com/snake.htm Slike stripete var det. Flere av de som snorklet som fortalte at de så de og tok bilde. Andre ble med på Haisnorkling så det er noe for enhver smak. Jeg er litt skvetten av meg når det kommer til slike dyr men aller mest redd er jeg for de livsfarlige manetene som kan ta livet av en på noen få minutter. Så jeg bader bare i bassengene jeg, hehe. Går fint det og. Spennende fisker kan jeg se i akvarier.
Gjest kattinka Skrevet 7. november 2013 #8 Skrevet 7. november 2013 http://www.master-divers.com/snake.htm Slike stripete var det. Flere av de som snorklet som fortalte at de så de og tok bilde. Andre ble med på Haisnorkling så det er noe for enhver smak. Jeg er litt skvetten av meg når det kommer til slike dyr men aller mest redd er jeg for de livsfarlige manetene som kan ta livet av en på noen få minutter. Så jeg bader bare i bassengene jeg, hehe. Går fint det og. Spennende fisker kan jeg se i akvarier. Hææææ hvilke maneter?? Seriøst nå tørr jeg aldri svømme i Thailand mer
caroprins Skrevet 8. november 2013 #9 Skrevet 8. november 2013 Hææææ hvilke maneter?? Seriøst nå tørr jeg aldri svømme i Thailand mer http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10024663 Sånn som denne
super-ida Skrevet 16. november 2013 #11 Skrevet 16. november 2013 Jeg var på dykkebåt på simillands i 3 dager, og det var virkelig verdt det!! Vi tok også båt fra phiphi til .... Hm, nå husker jeg ikke hva det heter i farten, men øya der filmen the beach ble spilt inn. Vimbare leide longtailboat i en dag og fartet rundt.. Deilig!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå