Gå til innhold

Personlighet eller utseende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i tidenes dilemma. Jeg har aldri vært spesielt flink med menn, men nå har jeg plutselig to i livet mitt på en gang, og de har begge uttrykket at de virkelig liker meg og vil gå et skritt videre, og jeg aner ikke hvordan jeg skal takle denne situasjonen.
Jeg klarer ikke bestemme meg for hvem jeg liker mest.

Mann 1 har jeg møtt gjennom felles venner og han ligner på en gresk gud! Jeg er så fysisk tiltrukket av han at dere aner ikke. Han er høy, mørk, sterk. Han er snill og ganske morsom, men jeg føler ikke at vi matcher helt på personligheten. Samtalene våre er helt greie, men aldri dype. Det er først og fremst en fysisk tiltrekning: jeg fantaserer om han hele tiden! Samtidig kan jeg se for meg et liv sammen med han.

Mann 2 har jeg møtt på studentkro og er en person jeg føler at jeg virkelig kan snakke med. Vi matcher mye mer på personligheten, og jeg har hatt noen av mine aller beste samtaler med han. Han er morsom og god og bra, på alle måter - unntatt når det kommer til utseende: Han har rødt hår, og er blek. Kroppen hans er helt ok, men jeg er ikke fysisk tiltrukket av han. Jeg kunne godt ha hatt sex med han, men det er ikke noe jeg tenker på i det hele tatt. Jeg har overnattet hos vedkommende ved to anledninger, og vi koset og kysset, men vi hadde ikke sex.

Så, nå spør jeg dere, damer: Hva synes dere er viktigst: personlighet eller utseende?
(Også: noen råd til hva jeg skal gjøre i min situasjon??)

Anonymous poster hash: 9f898...54e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlighet så jeg hadde gått videre med nr 2. Jeg har blitt glad i menn pga personlighet. Eksen veide for mye, men vi klaffet mentalt. Du vil gå lei av sexen og ønske noe mer og da spørs det om nr 1 kan gi deg det?

Anonymous poster hash: c9437...78a

Skrevet

Nr 2 er kjærestemateriale. Nr.1 er elskermateriale.

Anonymous poster hash: 42efc...cd2
Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Jeg hadde gitt beng i begge og heller funnet meg en jeg var tiltrukket av både fysisk og psykisk.

Endret av Emmanuelle
  • Liker 10
Skrevet

1) Kjæreste
2) Venn(Friend zones)

Anonymous poster hash: 56177...b33
  • Liker 3
Skrevet

1) Kjæreste (så fremt at han er hyggelig og god, ikke drittsek)

2) Friendzone (han er garantert interessert i deg pga utseendet, så det er ikke slemt å vurdere han etter samme "skala).

My two cents :)

Anonymous poster hash: 0f7d2...077
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville gått for Emmanuelle sitt svar.

Skrevet

Jeg ville gått for Emmanuelle sitt svar.

hvorfor det, når hun ikke har vært vant til å ha gutter?

Kos deg, knull mann nr 1, og når dere er lei av hverandre satser du på mann nr 2

Anonymous poster hash: b9489...a28

Gjest Emmanuelle
Skrevet

hvorfor det, når hun ikke har vært vant til å ha gutter?

Kos deg, knull mann nr 1, og når dere er lei av hverandre satser du på mann nr 2

Anonymous poster hash: b9489...a28

Hva med å bruke egoboosten til å sjarmere en mann hun virkelig liker?

• Liker 1
Skrevet

nummer 1 om du må velge.

Skrevet

Denne tråden tyder ikke bra for meg.

Hilsen en rødhåret gutt

Anonymous poster hash: d0565...b95
  • Liker 2
Skrevet

Definitivt gått for svaret til Leon...

Skrevet

Hadde gått for nummer en :-)

Anonymous poster hash: cee10...d22
Skrevet

Det virker ikke som om noen av dem er noe som matcher deg helt. Å velge kjæreste kun ut fra fornuft er noe jeg har forsøkt, uten hell. Det må være noe mer der. Men det kan ikke være bare fysisk tiltrekning heller, siden et forhold består av atskillig mer enn bare sex.

Jeg ville ha latt mann nr. 2 gå og tatt mann nr. 1 som elsker til jeg går lei.

• Liker 2
Skrevet

Denne tråden tyder ikke bra for meg.

Hilsen en rødhåret gutt

Anonymous poster hash: d0565...b95

Jeg liker rødhårede gutter :)

Anonymous poster hash: edf80...db7

• Liker 2
Skrevet

Nr 1! Tenk om fyren har en herlig personlighet du enda ikke har fått opplevd? Tenk om han er helt annerledes når dere blir ordentlig kjent? Mange som er sånn.

Anonymous poster hash: 8da5b...e33
Gjest Snoken-
Skrevet

Jeg ville ha gått for Beeblebrox sitt svar.

Skrevet

Jeg hadde en rødhåret blek mann som var veldig på meg. Først tenkte jeg at nei, dette er definitivt ikke en jeg kan falle for.. tiltrekningen var ikke tilstede.

Men så gikk tiden, vi fikk dype og fantastiske samtaler. Jeg ble kjent med det vakre i ham. I dag er han den flotteste mannen jeg noensinne har sett. Jeg kan se på bilder av ham i timesvis.

Anonymous poster hash: 08f0b...2eb
Skrevet

God personlig kjemi med noen kan gjøre at man etter hvert vil synes den andre er mer tiltrekkende enn man gjorde før man ble kjent med dem. Å gå etter utseende kan gjøre at man blir lei siden man ikke får nok ut av et forhold på det personlige planet.

Jeg ville anbefale å ta en runde med deg selv og finne ut hva du vektlegger i en mann du ønsker å gå inn i et forhold med. Hva er viktigst, hva er mindre viktig? Hva vil irritere deg mest på sikt? Hva kan du komme til å angre mest på om du valgte det bort?

Uansett synes jeg at du ikke skal la deg presse til å ta et valg. Ta den tiden du trenger. Hvis de ikke fikser at du må tenke deg om, så kanskje det ikke var riktig person til å begynne med - og du har i alle fall fått bevist at du kan tiltrekke deg menn!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...