AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Noen som vet hva det kan være? Eller har opplevd noe lignende? Har skjedd med jevne mellomrom, kanskje 3-5 mnd mellom hver gang, og da verker det veldig i det området hvor blindtarmen er. gjør da vondt når jeg trykker der, er ømt og det gjør at jeg føler meg litt oppblåst. Mister også litt matlyst. Hver gang varer det i noen få dager før det går bra igjen. Veldig ubehagelig når jeg har sånn vondt! Plis, gi meg noen tips/hint! Anonymous poster hash: 3cf71...dfc
Millimani Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Gå til legen å få det sjekket. Beste rådet jeg kan gi deg. Det kan være alvorlig, men det vet du ikke før du er undersøkt. Kan være bukhinna eller eggstokkene.
Nilsablo Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Jeg kan gi deg mine erfaringer videre. Jeg fikk hjerneslag for 5 år siden, lungesarkodiose og nervesarkodiose før det. Jeg mistet synet på høyre øyet, fikk potensproblemer og problemer med endetarmen. Jeg frøs hele tiden, hadde svært lav energi tilovers. Nå har det gått 5 uker siden jeg startet opp en kur, som har forandret situasjonen totalt. Alle plagene har nesten forsvunnet, energien kar kommet tilbake. Jeg vil gjerne prate med deg og informere deg om kuren. Det handler om å rense kroppen, øke blodsirkulasjonen og gjøre kroppen´s Ph-verdi mer stabil. Da er kroppen i stand til å ta opp næringen 100 % og istand til å reparere seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå