Gå til innhold

Kjole uten strømpebukse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal på julebord med jobb om noen uker, og har bestemt meg for kjole. Den går rett over kneet, og har lange armer.

Problemet er at den overhodet ikke ser bra ut hvis jeg bruker strømpebukse, og vurderer derfor å droppe det. Den er ikke for "naken" - viser verken utrigning eller armer. Bare ben.

Vi skal være på et hotell, så det blir innendørs hele kvelden.

Blir det helt teit å komme uten strømpebukse?



Anonymous poster hash: 94d48...ff0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke så lenge kjolen ikke er utfordrende :) Jeg går enten i sort strømpebukse eller ingen, død over de hudfargede med shimmer i hvert fall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg skal på julebord med jobb om noen uker, og har bestemt meg for kjole. Den går rett over kneet, og har lange armer.

Problemet er at den overhodet ikke ser bra ut hvis jeg bruker strømpebukse, og vurderer derfor å droppe det. Den er ikke for "naken" - viser verken utrigning eller armer. Bare ben.

Vi skal være på et hotell, så det blir innendørs hele kvelden.

Blir det helt teit å komme uten strømpebukse?

Anonymous poster hash: 94d48...ff0

Hvis du har vinterbleke legger, ser det nok teit ut. Kan du ikke bruke stay-ups?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hudfargede strømper ser fort bestemoraktig ut synes jeg.

Hva er galt med bleke legger så lenge de er velpleide? Det finnes oljer med skimmer du kan smøre på beina og flere selvbruningsmerker har sprayer med farge som sitter 24 timer (eller til neste gang du dusjer).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt nysgjerrig på hvorfor kjolen ikke ser bra ut med dem? Kanskje du kunne ha prøvd en annen type strømpebukser, eller lange strømper?

For øvrig ser jeg ikke noe problem i å gå uten strømpebukser så lenge antrekket generelt passer inn i den kleskoden som er gjeldende for julebordet du skal på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hudfargede strømper ser fort bestemoraktig ut synes jeg.

Hva er galt med bleke legger så lenge de er velpleide? Det finnes oljer med skimmer du kan smøre på beina og flere selvbruningsmerker har sprayer med farge som sitter 24 timer (eller til neste gang du dusjer).

Hva?! Bestemoraktig? Kvinner i alle aldre bruker da hudfarvede strømper eller strømpebukser. TS, ikke klin deg inn med glitter og slikt, man ser fort ut som en tøs.

Anonymous poster hash: b2943...5dc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da går jeg for bare ben! :)

Er så heldig å ha gylden hudfarge fra naturen side, så leggene er ikke bleike.

Hudfarget strømpebukse kommer ikke på tale - noe av det verste jeg ser.



Anonymous poster hash: 94d48...ff0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hudfargede strømpebukser er for kunstløpere og glamourmodeller. Sats på velpleide, bare legger!

Ehhh, nei, det er det ikke. De fleste jeg kjenner som ikke lever i solarium eller trener 5 dager i uken liker gjerne å ha noe å "dekke til" leggene sine litt til. Hudfargede strømpebukser gir litt farge og jevner ut. Nothing wrong with that. Hilsen en med en drøss med strømpebukser i skuffene.

Anonymous poster hash: a57e6...95b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh, nei, det er det ikke. De fleste jeg kjenner som ikke lever i solarium eller trener 5 dager i uken liker gjerne å ha noe å "dekke til" leggene sine litt til. Hudfargede strømpebukser gir litt farge og jevner ut. Nothing wrong with that. Hilsen en med en drøss med strømpebukser i skuffene. Anonymous poster hash: a57e6...95b

Problemet er at såkalte hudfargede strømpebukser i realiteten enten er for grålige eller orange til at det ser naturlig og pent ut. I tillegg er mange av dem skimrende og kjipe.

Få ting trekker ned helhetsinntrykket så mye som når man kombinerer en pen kjole med sånne strømper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har ikke peiling på fine strømpebukser som faktisk (!) ser naturlige ut på.

http://www.wolfordshop.dk/produkt/boutique/naked-8/10448/g500004723

http://www.wolfordshop.dk/produkt/boutique/individual-5/18703/g500004723

Disse er på 5 og 8 denier i motsetning til 20 denier som mange bruker. Denier 5 er så tynt at folk ikke klarer å se om du bruker strømpebukse eller ei. Det er ren kosmetikk for beinai tillegg til at de varmer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har ikke peiling på fine strømpebukser som faktisk (!) ser naturlige ut på.

http://www.wolfordshop.dk/produkt/boutique/naked-8/10448/g500004723

http://www.wolfordshop.dk/produkt/boutique/individual-5/18703/g500004723

Disse er på 5 og 8 denier i motsetning til 20 denier som mange bruker. Denier 5 er så tynt at folk ikke klarer å se om du bruker strømpebukse eller ei. Det er ren kosmetikk for beinai tillegg til at de varmer.

Neeeeida, selvfølgelig synes det ikke! Tror du...

Anonymous poster hash: 9d7f0...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for at du burde kjøpe det et par hudfarvede strømpebukser i veldig god kvalitet! Da blir det ikke den bestemorlooken du får med dagligvarehandel-strømpebukser.

Bena blir bare silkeglatte og ser lekre ut!

Stikk innom Kicks på Steen og Strøm, jentene der finner noen lekre strømper til deg, som garantert blir suksess!

Se f.eks på Wolford Synergy. Oroblu har også mange skikkelig pene hudfarvede strømper!

Men finn en farge som passer deg, ikke ta for lys eller mørk.

Lykke til .

Enjoy,

Vantage

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hudfargede strømpebukser i god kvalitet ser da ikke gale ut i det hele tatt. Unngå glitter/skimmer og feil farge (og så klart de billigste merkene) så ser det ikke gale ut i det hele tatt :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeida, selvfølgelig synes det ikke! Tror du...

Anonymous poster hash: 9d7f0...a9b

Har du prøvd en 5 denier strømpebukse i din hudtone?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debatten omkring hudfargede strømper er et godt eksempel på at når motepolitiet har sagt noe, ja, så er det slik. Tenk selv! Man kan selvfølgelig finne hudfargede strømper som ser bra ut! Jeg bruker det veldig sjelden, da jeg som regel foretrekker svart (eller andre farger) på vinteren, men jeg vet at de tynneste hudfargede kan være fine.

Og på generel basis, det man føler seg vel i, det fungerer for deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Problemet er at såkalte hudfargede strømpebukser i realiteten enten er for grålige eller orange til at det ser naturlig og pent ut. I tillegg er mange av dem skimrende og kjipe.

Få ting trekker ned helhetsinntrykket så mye som når man kombinerer en pen kjole med sånne strømper.

Men da er problemet at folk ikke klarer å velge riktige strømpebukser, og ikke det at strømpebukser i seg selv er "galt". Samme greien er det jo med foundation - utrolig mange som ikke velger rett nyanse der også.

Anonymous poster hash: a57e6...95b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde av mine billige (30kr) 15 denier strømper som er laget for å se mer ut som 5 denier side ved side av naken fot, dere kan vel tenke dere da hvordan dyrere 8 denier ville sett ut? Jeg har satt vinterpels så jeg beklager det mindre delikate synet.

post-37809-0-04698900-1383909466_thumb.j

La motepolitiet holde på, jeg foretrekker ihvertfall både utseendet og varmen fra min strømpe sammenlignet med naken fot.



Anonymous poster hash: c28f4...392
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Her er et bilde av mine billige (30kr) 15 denier strømper som er laget for å se mer ut som 5 denier side ved side av naken fot, dere kan vel tenke dere da hvordan dyrere 8 denier ville sett ut? Jeg har satt vinterpels så jeg beklager det mindre delikate synet.

attachicon.gifharetestrompe.jpg

La motepolitiet holde på, jeg foretrekker ihvertfall både utseendet og varmen fra min strømpe sammenlignet med naken fot.

Anonymous poster hash: c28f4...392

Hehe. Jeg tror jeg ELSKER deg for å legge ut bilder av hårete legger!

Synes strømpene så lekre ut.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde av mine billige (30kr) 15 denier strømper som er laget for å se mer ut som 5 denier side ved side av naken fot, dere kan vel tenke dere da hvordan dyrere 8 denier ville sett ut? Jeg har satt vinterpels så jeg beklager det mindre delikate synet.

attachicon.gifharetestrompe.jpg

La motepolitiet holde på, jeg foretrekker ihvertfall både utseendet og varmen fra min strømpe sammenlignet med naken fot.

Anonymous poster hash: c28f4...392

Ja beinet med strømpebukse ser glattere og lekrere ut definitivt, :) bruker strømpebukse om sommeren også jeg. Beina blir mye jevnere og finere og de får et løft.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...