Gå til innhold

Hovner opp da det blir kaldt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som vet hva det kan være at jeg hovner opp når det blir kaldt? For eksempler da jeg sykler i for eks -2, da får jeg mange hovne prikker i ansiktet, dette klør ingen ting, men er bare ubehaglig og varmt. Samme skjedde i sommer da jeg badet i vann, særlig da vannet var litt kaldt. Fikk masse hovne prikker på rygg, ben , skuldre og fingre. Er veldig irriterende og lurer derfor på hvordan jeg kan kvitte meg med dette.

Anonymous poster hash: 341e1...c91
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også har det sånn, men tror neppe det er noe å gjøre med det. Det går jo fort over, i alle fall hos meg, så kanskje det ikke er noe vits i å finne noen kur?

Har forresten hørt dette omtalt som kuldeallergi, men aner ikke om det er noe som faktisk heter dette :klo:

Skrevet

Mhhm, ja. Det går veldig fort over, men er irriterende på sommern da man ikke kan hoppe ut i vannet uten og hovne opp. Har aldri vært slik før, kom nå i sommer.

Anonymous poster hash: 341e1...c91
Skrevet

Den gang da, hver gang når." For eksempel NÅR jeg sykler".

Forøvrig kan det jo hende det er blodomløpet som jobber litt for hardt med å varme opp stedet som blirutsatt for kulde.

Anonymous poster hash: 90334...e36

Skrevet

Den gang da, hver gang når." For eksempel NÅR jeg sykler".

Forøvrig kan det jo hende det er blodomløpet som jobber litt for hardt med å varme opp stedet som blirutsatt for kulde.

Anonymous poster hash: 90334...e36

Beklager skrivefeil! Ja, muligens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...