AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Hei! Noen som vet hva det kan være at jeg hovner opp når det blir kaldt? For eksempler da jeg sykler i for eks -2, da får jeg mange hovne prikker i ansiktet, dette klør ingen ting, men er bare ubehaglig og varmt. Samme skjedde i sommer da jeg badet i vann, særlig da vannet var litt kaldt. Fikk masse hovne prikker på rygg, ben , skuldre og fingre. Er veldig irriterende og lurer derfor på hvordan jeg kan kvitte meg med dette. Anonymous poster hash: 341e1...c91
Leopanter Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Jeg også har det sånn, men tror neppe det er noe å gjøre med det. Det går jo fort over, i alle fall hos meg, så kanskje det ikke er noe vits i å finne noen kur? Har forresten hørt dette omtalt som kuldeallergi, men aner ikke om det er noe som faktisk heter dette
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Mhhm, ja. Det går veldig fort over, men er irriterende på sommern da man ikke kan hoppe ut i vannet uten og hovne opp. Har aldri vært slik før, kom nå i sommer. Anonymous poster hash: 341e1...c91
Gjest Thymus Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Høres ut som kuldeindusert elveblest....?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Den gang da, hver gang når." For eksempel NÅR jeg sykler". Forøvrig kan det jo hende det er blodomløpet som jobber litt for hardt med å varme opp stedet som blirutsatt for kulde.Anonymous poster hash: 90334...e36
Razer Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 Den gang da, hver gang når." For eksempel NÅR jeg sykler". Forøvrig kan det jo hende det er blodomløpet som jobber litt for hardt med å varme opp stedet som blirutsatt for kulde.Anonymous poster hash: 90334...e36 Beklager skrivefeil! Ja, muligens.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå