AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Hei! Imorgen skal jeg fjerne 22 sting i kneet. Stingene har sittet i 3 uker - det var det legen sa det skulle gjøre. Er det vondt å fjerne sting? Er det vondt å fjerne sting i kneet/noen som har gjort det? Gjerne del deres erfaringer :-) Anonymous poster hash: 8820e...ae8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Nei, du kan kjenne et lite napp men vondt skal det ikke være. Anonymous poster hash: c6bce...855 1
Gjest badeand1 Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Ikke vondt Kjente det nesten ikke. (tok vekk sting ved kravebenet) 1
Noteknekk Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Har fjernet rundt 10 sting i kneet for noen år siden, var ikke spesielt vondt 1
Bjørkeris Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Jeg har fjernet en del sting opp gjennom årene, har ikke tall, men det har blitt en del. Det gjør ikke vondt, her i huset fjerner kona dem. Gidder ikke gå til legen med det lengre.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #6 Skrevet 6. november 2013 Har fjernet en del sting. Har veldig lav smerteterskel, men stingfjerning synes jeg ikke er vondt i det hele tatt. Det er egentlig ikke ubehagelig en gang. Anonymous poster hash: 90a12...985
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå