Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kom med tips til gave til en som feirer sin første farsdag :) aner ikke hva jeg skal gi.. Kan godt være hjemmelaget..

Anonymous poster hash: 5e6dd...ec7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest roseduft
Skrevet

En liten oppmerksomhet fra deg og barnet/barna som viser at dere setter pris på han og er glad i han :)

Det kan være ett bilde av dere som du rammer inn, ett kort, en tegning fra de små hvor du skriver på noe fint og dagens dato, sjokolade, snop eller noe annet godt som du vet han liker? Ett blad, i bok? Hjemmelaget middag som er hans favoritt? :)

Tror i bunn og grunn det ikke handler om hva en gir/gjør, så lenge far får følelsen av at han er satt pris på og elsket i familien :)

• Liker 1
Skrevet

Litt vanskelig å gi råd, egentlig, for den desidert beste mors-/farsdagsgaven er at barna selv tegner et kort, baker en kake, kommer med kaffe på sengen eller noe slikt. Det får jeg til morsdag, og det legger jeg til rette for at far får på sin farsdag (kjøper inn ingredienser, minner dem på det og klipper ut et kort). Kortet kan de lage når de er 2-3 år, kaken kan de bake når de er 5-6-7-8, litt avhengig av personlighet.

Å gi en farsdagsgave fra en baby blir jo uansett en gave fra deg. Og det er flott det, men det er ikke helt det samme. Spørsmålet er vel egentlig hva du kunne tenke deg at han hadde lyst på, som fersk pappa?

Skrevet

En kopp med hånd avtrykket til barnet eller fot avtrykket. og så kan du skrive noe fint. De har porselens maling og slikt på panduro.

Anonymous poster hash: 0f42c...e2e
  • Liker 1
Skrevet

Her er det frokost på sengen og koselig familiestund i sengen etterpå. Nå som vesla er blitt to-tre år så skal hun nok tegne på et kort også.

Skrevet

Pappaen her i huset fekk et bilde av seg og barnet første farsdagen. Bildet står på kontoret hans.

Skrevet

Jeg og småen lagde kort til pappa'n, og så bakte jeg ei kake. På kortet brukte vi fingermaling og lagde avtrykk av hånda og foten hans på tykt papir i fin farge.

Har laget flere kort på den måten. Gir gutten et ark og fingermaling, så "tegner" han selv. Jeg sørger for at det blir et håndavtrykk i tillegg til rotet hans, så klipper jeg ut den fineste delen og lager kort av det. :)

Skrevet

Takk for tipsene :)

Bbyen er kun 5 mnd, så blir nok ingen tegning. Håndavtrykk har vi nettopp drevet masse med å få til, sammen. Ja, blir mer fra meg, hehe.. Jeg vet noe han ønsker sg til bursdagen sin, som faktisk er rett etterpå.

Men vil at det skal være noe spesielt, hmmmmmmm.

Anonymous poster hash: 5e6dd...ec7

Skrevet

Til den første farsdagen fikk pappaen her denne boka og et kort poden hadde "tegnet" (han var bare fire måneder, så han fikk litt hjelp). Skrev noe på kortet om at "når jeg blir større, kan vi bygge alle disse sammen".

Pappaen her i huset syns det var veldig koselig (han er glad i legobygging).

Anonymous poster hash: 9497d...b79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...