Gå til innhold

Han svarer ikke..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sendte denne meldingen til han, men han svarer ikke! Er sykt nedverdigende, og får meg til å føle meg sykt uatraktiv! :(

"Kommer du hit i morra skal du få lov til å pule meg foran peisen nede i stua... Lenge og deilig, og skal gjøre alt du ber meg om ;)"

Anonymous poster hash: bf1af...43c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang tid har gått da?

Anonymous poster hash: 3b70e...d09

Skrevet

Det er ikke sånn det skal være. Anbefaler deg å droppe han fullt og fullstendig. Slett nummer osv.

Anonymous poster hash: 0abce...7c2
Skrevet

Ikke send sånne meldinger til folk, de liker de som er mer selektive ikke de som er lette på tråden. Gjør deg litt kostbar, la han ønske deg istedenfor ombendt.

• Liker 1
Skrevet

Og når sendte du denne meldingen? fem minutter siden? 1 time? i mårrest?

Er ikke alle som har mulighet til å svare med en gang.

Anonymous poster hash: 24d11...8b5
Skrevet

Det er en stund siden jeg sendte den meldingen, og har sett at han har åpnet snaps (nei, jeg har ikke spama han ;) )

Men der er ikke første gangen det skjer...

Gjest Chloe87
Skrevet

Det er en stund siden jeg sendte den meldingen, og har sett at han har åpnet snaps (nei, jeg har ikke spama han ;) )

Men der er ikke første gangen det skjer...Anonymous poster hash: bf1af...43c

Hvis dette ikke er første gang det skjer så burde du hvertfall blåse i han. Det er nok av gutter der ute! :)
Skrevet

Kan jeg sende han en melding igjen, og spørre han hvorfor han ikke svarte, bør jeg vente til i morgen eller enda lenger?

Skrevet

han fant vel ut at du er patetisk :)

Anonymous poster hash: 92993...b6a
Skrevet

Har du sendt noe sånt før? Når jeg fikk en slik melding for første gang var jeg litt paff og visste ikke hva jeg skulle svare, på en positiv måte altså. Eller så har han begynt å fantasere og kose seg til tanken hehhh

Anonymous poster hash: af628...0db
Skrevet

Kanskje han knuller en annen nå, så svarer han deg når han kan :)

Anonymous poster hash: ae761...b01
  • Liker 1
Skrevet

Hva gjør du om han tropper opp i morgen og forlanger å analfiste deg mens dujodler for ham iført lederhosen da? Du skal jo gjøre alt han ber om...

Anonymous poster hash: aa3fd...ff1
Gjest Eric of Hlathir
Skrevet

Hvem er "han"? Justin Bieber?

Skrevet

Ikke send sånne meldinger til folk, de liker de som er mer selektive ikke de som er lette på tråden. Gjør deg litt kostbar, la han ønske deg istedenfor ombendt.

så rart. samboeren min likte det. og vi er fremdeles sammen etter 7 år

Anonymous poster hash: 02394...a00

Skrevet

ikke send slike meldinger om du ikke tåler svaret/avvisning. det er en risk du må ta rett og slett om du velger å sende en slik mld

Anonymous poster hash: 02394...a00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...