AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #21 Skrevet 6. november 2013 uff..""tvinge" seg selv til å være intim". Det er faktisk de færreste som er direkte frastøtende, så slike uttalelser er så nedlatende og kvalmt at jeg brekker meg.Du får prøve å lære deg å se helheten på jentene du møter; vi er mer enn utseendet vårt. Ev. kan du forbli singel slik noen andre her foreslår. Anonymous poster hash: d4c43...3c7 Eh, er det noen som har sagt at man ikke skal se på helheten? Men nå finnes det både en fysisk del og oppi helheten. Det å ha sex med noen innebærer også fysisk ma finner den andre attraktiv. Anonymous poster hash: 7d835...013
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #22 Skrevet 6. november 2013 Eh, er det noen som har sagt at man ikke skal se på helheten? Men nå finnes det både en fysisk del og oppi helheten. Det å ha sex med noen innebærer også fysisk ma finner den andre attraktiv. Anonymous poster hash: 7d835...013 Vi er nok veldig forskjellige jeg og du. For meg er attraksjon (også seksuell) avhengig av en rekke faktorer hos den andre personen. Igjen; dersom å fire litt på kravene gjør at man må "tvinge" seg til å være intim, er det vel like greit å være singel. Anonymous poster hash: d4c43...3c7 1
spektralkatt Skrevet 6. november 2013 #23 Skrevet 6. november 2013 Fnis." tvinge seg til", du. :D :D du er er jo litt morsom og. hva er det du egentlig ønsker deg i et forhold da?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #24 Skrevet 7. november 2013 Vi er nok veldig forskjellige jeg og du. For meg er attraksjon (også seksuell) avhengig av en rekke faktorer hos den andre personen. Igjen; dersom å fire litt på kravene gjør at man må "tvinge" seg til å være intim, er det vel like greit å være singel. Anonymous poster hash: d4c43...3c7 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=786089 Går begge veier dette? Anonymous poster hash: 7d835...013
Gjest Caroline55 Skrevet 7. november 2013 #25 Skrevet 7. november 2013 (endret) - Endret 9. november 2013 av Caroline55 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #26 Skrevet 7. november 2013 Bare pass deg så du ikke er som en del duster: Tror selv de er så jævlig attraktive og kan få de peneste jentene, mens de i realiteten er den jenter har involvert seg med når de har nedgradert sine krav Kjenner noen prakteksemplarer på slike... "Du er liksom ikke bra nok for meg! Jeg har jævlig høye krav, og bare det beste er godt nok for meg." "Neivel, greit det... da går jeg, lykke til videre." "Nei, vent da! Ikke gå! Du må høre her, du er virkelig ikke bra nok for meg!" "Ok. Ha det bra!" "Hør da! Jeg er en veldig spesiell fyr, ikke sant, jeg vet jeg er helt unik og bare de beste er bra nok for meg!" (Tar kontakt ca 1000 ganger i ettertid bare for å poengtere dette) Anonymous poster hash: f14da...b2f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå