AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Hei Jeg har merket at i det siste så har det vært lite interesse fra jentene jeg har vist interesse for. Jeg har funnet ut at noe må gjøres, for kan ikke vente i 5 år før du treffer ei jente som viser interesse tilbake. Så har begynnt å vurdere om jeg skal senke kravene mine, jeg overvurderer meg selv. Kanskje gå for hun litt større eller mindre attraktive. Dette vil kanskje gå på bekostning av følelser og virkelig føle at jeg har lyst til å være med den jenta. Bli mer pragmatisk og bli mer knynisk. Noen tanker om dette? Anonymous poster hash: 7d835...013
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Det er vel ganske vanlig å overvurdere seg selv, så å fire på overfladiske "krav" er sikkert lurt det vil jeg tro hvis du ikke har draget på de jentene du foreløpig har prøvd på. Anonymous poster hash: d4c43...3c7 5
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Hei Jeg har merket at i det siste så har det vært lite interesse fra jentene jeg har vist interesse for. Jeg har funnet ut at noe må gjøres, for kan ikke vente i 5 år før du treffer ei jente som viser interesse tilbake. Så har begynnt å vurdere om jeg skal senke kravene mine, jeg overvurderer meg selv. Kanskje gå for hun litt større eller mindre attraktive. Dette vil kanskje gå på bekostning av følelser og virkelig føle at jeg har lyst til å være med den jenta. Bli mer pragmatisk og bli mer knynisk. Noen tanker om dette? Anonymous poster hash: 7d835...013 Kan være at de som er litt større heller ikke er interessert i deg. 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Tror heller du må gjøre noe med innstillingen din. Anonymous poster hash: 9f9ea...7c6 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Du burde heller slutte å tenke at fysiske attributter er det viktigste. Hvis du leter etter en å være sammen med resten av livet, vil hun bli hvit-/gråhåret, rynkete, og dvaskere med tiden uansett. Finn deg heller en du liker personligheten til. Anonymous poster hash: 412c8...72b 3
nawuraM Skrevet 6. november 2013 #6 Skrevet 6. november 2013 Hei Jeg har merket at i det siste så har det vært lite interesse fra jentene jeg har vist interesse for. Jeg har funnet ut at noe må gjøres, for kan ikke vente i 5 år før du treffer ei jente som viser interesse tilbake. Så har begynnt å vurdere om jeg skal senke kravene mine, jeg overvurderer meg selv. Kanskje gå for hun litt større eller mindre attraktive. Dette vil kanskje gå på bekostning av følelser og virkelig føle at jeg har lyst til å være med den jenta. Bli mer pragmatisk og bli mer knynisk. Noen tanker om dette? Anonymous poster hash: 7d835...013 Det er de evige singles hovedproblem at de konsekvent overvurderer seg selv og hva de kan få, så jeg vil anta du er på rett vei her nå.
Vasilisa Skrevet 6. november 2013 #7 Skrevet 6. november 2013 Du burde heller slutte å tenke at fysiske attributter er det viktigste. Hvis du leter etter en å være sammen med resten av livet, vil hun bli hvit-/gråhåret, rynkete, og dvaskere med tiden uansett. Finn deg heller en du liker personligheten til. Anonymous poster hash: 412c8...72b Mn Man må nesten trives med både utseendet og personligheten skjønner du. 1
nawuraM Skrevet 6. november 2013 #8 Skrevet 6. november 2013 Man må nesten trives med både utseendet og personligheten skjønner du. Personlig kunne jeg definitivt bli flinkere til å forholde meg til begrepet "fin nok". Det burde egentlig holde i massevis dersom personligheten er på plass. 1
Vasilisa Skrevet 6. november 2013 #9 Skrevet 6. november 2013 Så hvis personen er stygg som et nek og du klarer nesten ikke se på h*n uten å spy så holder det med bra personlighet?
Gjest Faerunpedia Skrevet 6. november 2013 #10 Skrevet 6. november 2013 Så hvis personen er stygg som et nek og du klarer nesten ikke se på h*n uten å spy så holder det med bra personlighet?Det fins jo vanligvis en mellomting.
nawuraM Skrevet 6. november 2013 #11 Skrevet 6. november 2013 Så hvis personen er stygg som et nek og du klarer nesten ikke se på h*n uten å spy så holder det med bra personlighet? Var det et svar til meg?
Vasilisa Skrevet 6. november 2013 #12 Skrevet 6. november 2013 Var det et svar til meg? Det var det. Trodde jeg svarte, men..
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #13 Skrevet 6. november 2013 Tror heller du må gjøre noe med innstillingen din. Anonymous poster hash: 9f9ea...7c6 Hvordan skal dette hjelpe meg om jeg forandrer innstilling? Hvilken innstilling skal jeg ha? Mvh TS Anonymous poster hash: 7d835...013
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #14 Skrevet 6. november 2013 Det er vel ganske vanlig å overvurdere seg selv, så å fire på overfladiske "krav" er sikkert lurt det vil jeg tro hvis du ikke har draget på de jentene du foreløpig har prøvd på. Anonymous poster hash: d4c43...3c7 Det er vel det jeg sier i innlegget? Jeg ser etter input om hvordan jeg skal få dette til uten at jeg "lurer" en evt. jente. Anonymous poster hash: 7d835...013
Steinar40 Skrevet 6. november 2013 #15 Skrevet 6. november 2013 Hvordan skal dette hjelpe meg om jeg forandrer innstilling? Hvilken innstilling skal jeg ha? Mvh TS Anonymous poster hash: 7d835...013 Innstillingen din skal selvfølgelig være at du liker jenta. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #16 Skrevet 6. november 2013 Det er innstillingen som det må gjøres noe med, ikke kravene. Jeg ser helt gjennomsnitslig ut, men klarer alikevel å snakke med jenter ettersom jeg bare er meg selv. Og ikke begynn å flørte med en gang, vær litt leken. Det er sånn du får dem engasjert.Anonymous poster hash: f1e5c...164
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #17 Skrevet 6. november 2013 Du burde heller slutte å tenke at fysiske attributter er det viktigste. Hvis du leter etter en å være sammen med resten av livet, vil hun bli hvit-/gråhåret, rynkete, og dvaskere med tiden uansett. Finn deg heller en du liker personligheten til. Anonymous poster hash: 412c8...72b Så en må "tvinge" seg selv til å være intim med jenta selv om ikke er fysisk tiltrukket av henne, bare tenke at hun har fin personlighet? Mvh Ts Anonymous poster hash: 7d835...013
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #18 Skrevet 6. november 2013 Så en må "tvinge" seg selv til å være intim med jenta selv om ikke er fysisk tiltrukket av henne, bare tenke at hun har fin personlighet? Mvh Ts Anonymous poster hash: 7d835...013 Nei. Da får du heller forbli singel. Anonymous poster hash: 42139...b21 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #19 Skrevet 6. november 2013 Altså, det finnes en mellomting. Du kan fint være intim med en på en 5-8 på skalaen. Det som er under dette lar du vær å date. Ikke velg feiende flott og fantastisk, velg heller akkurat grei nok med en super personlighet Anonymous poster hash: ebc65...aeb
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #20 Skrevet 6. november 2013 Så en må "tvinge" seg selv til å være intim med jenta selv om ikke er fysisk tiltrukket av henne, bare tenke at hun har fin personlighet? Mvh Ts Anonymous poster hash: 7d835...013 uff..""tvinge" seg selv til å være intim". Det er faktisk de færreste som er direkte frastøtende, så slike uttalelser er så nedlatende og kvalmt at jeg brekker meg.Du får prøve å lære deg å se helheten på jentene du møter; vi er mer enn utseendet vårt. Ev. kan du forbli singel slik noen andre her foreslår. Anonymous poster hash: d4c43...3c7 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå