Gå til innhold

Nedgradere kravet mitt til jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har merket at i det siste så har det vært lite interesse fra jentene jeg har vist interesse for. Jeg har funnet ut at noe må gjøres, for kan ikke vente i 5 år før du treffer ei jente som viser interesse tilbake.

Så har begynnt å vurdere om jeg skal senke kravene mine, jeg overvurderer meg selv. Kanskje gå for hun litt større eller mindre attraktive. Dette vil kanskje gå på bekostning av følelser og virkelig føle at jeg har lyst til å være med den jenta. Bli mer pragmatisk og bli mer knynisk.

Noen tanker om dette?

Anonymous poster hash: 7d835...013
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ganske vanlig å overvurdere seg selv, så å fire på overfladiske "krav" er sikkert lurt det vil jeg tro hvis du ikke har draget på de jentene du foreløpig har prøvd på.

Anonymous poster hash: d4c43...3c7
  • Liker 5
Skrevet

Hei

Jeg har merket at i det siste så har det vært lite interesse fra jentene jeg har vist interesse for. Jeg har funnet ut at noe må gjøres, for kan ikke vente i 5 år før du treffer ei jente som viser interesse tilbake.

Så har begynnt å vurdere om jeg skal senke kravene mine, jeg overvurderer meg selv. Kanskje gå for hun litt større eller mindre attraktive. Dette vil kanskje gå på bekostning av følelser og virkelig føle at jeg har lyst til å være med den jenta. Bli mer pragmatisk og bli mer knynisk.

Noen tanker om dette?

Kan være at de som er litt større heller ikke er interessert i deg.

• Liker 3
Skrevet

Tror heller du må gjøre noe med innstillingen din.

Anonymous poster hash: 9f9ea...7c6
  • Liker 3
Skrevet

Du burde heller slutte å tenke at fysiske attributter er det viktigste. Hvis du leter etter en å være sammen med resten av livet, vil hun bli hvit-/gråhåret, rynkete, og dvaskere med tiden uansett. Finn deg heller en du liker personligheten til.

Anonymous poster hash: 412c8...72b
  • Liker 3
Skrevet

Hei

Noen tanker om dette?

Det er de evige singles hovedproblem at de konsekvent overvurderer seg selv og hva de kan få, så jeg vil anta du er på rett vei her nå.

Skrevet

Du burde heller slutte å tenke at fysiske attributter er det viktigste. Hvis du leter etter en å være sammen med resten av livet, vil hun bli hvit-/gråhåret, rynkete, og dvaskere med tiden uansett. Finn deg heller en du liker personligheten til.

Anonymous poster hash: 412c8...72b Mn

Man må nesten trives med både utseendet og personligheten skjønner du.

• Liker 1
Skrevet

Man må nesten trives med både utseendet og personligheten skjønner du.

Personlig kunne jeg definitivt bli flinkere til å forholde meg til begrepet "fin nok". Det burde egentlig holde i massevis dersom personligheten er på plass.

• Liker 1
Skrevet

Så hvis personen er stygg som et nek og du klarer nesten ikke se på h*n uten å spy så holder det med bra personlighet?

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Så hvis personen er stygg som et nek og du klarer nesten ikke se på h*n uten å spy så holder det med bra personlighet?

Det fins jo vanligvis en mellomting.
Skrevet

Var det et svar til meg?

Skrevet

Var det et svar til meg?

Det var det. Trodde jeg svarte, men..

Skrevet

Tror heller du må gjøre noe med innstillingen din.

Anonymous poster hash: 9f9ea...7c6

Hvordan skal dette hjelpe meg om jeg forandrer innstilling? Hvilken innstilling skal jeg ha?

Mvh

TS

Skrevet

Det er vel ganske vanlig å overvurdere seg selv, så å fire på overfladiske "krav" er sikkert lurt det vil jeg tro hvis du ikke har draget på de jentene du foreløpig har prøvd på.

Det er vel det jeg sier i innlegget? Jeg ser etter input om hvordan jeg skal få dette til uten at jeg "lurer" en evt. jente.

Skrevet

Hvordan skal dette hjelpe meg om jeg forandrer innstilling? Hvilken innstilling skal jeg ha?

Mvh

TS

Innstillingen din skal selvfølgelig være at du liker jenta.

• Liker 1
Skrevet

Det er innstillingen som det må gjøres noe med, ikke kravene. Jeg ser helt gjennomsnitslig ut, men klarer alikevel å snakke med jenter ettersom jeg bare er meg selv. Og ikke begynn å flørte med en gang, vær litt leken. Det er sånn du får dem engasjert.

Anonymous poster hash: f1e5c...164

Skrevet

Anonymous poster hash: 412c8...72b

Så en må "tvinge" seg selv til å være intim med jenta selv om ikke er fysisk tiltrukket av henne, bare tenke at hun har fin personlighet?

Mvh

Ts

Skrevet

Så en må "tvinge" seg selv til å være intim med jenta selv om ikke er fysisk tiltrukket av henne, bare tenke at hun har fin personlighet?

Mvh

Ts

Nei. Da får du heller forbli singel.

Anonymous poster hash: 42139...b21

• Liker 1
Skrevet

Altså, det finnes en mellomting.

Du kan fint være intim med en på en 5-8 på skalaen. Det som er under dette lar du vær å date.

Ikke velg feiende flott og fantastisk, velg heller akkurat grei nok med en super personlighet :)

Anonymous poster hash: ebc65...aeb
Skrevet

Mvh

Ts

uff..""tvinge" seg selv til å være intim". Det er faktisk de færreste som er direkte frastøtende, så slike uttalelser er så nedlatende og kvalmt at jeg brekker meg.Du får prøve å lære deg å se helheten på jentene du møter; vi er mer enn utseendet vårt. Ev. kan du forbli singel slik noen andre her foreslår.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...