Stinelin Skrevet 6. november 2013 #21 Skrevet 6. november 2013 Jeg kjøpte denne til datten min for litt siden: http://smaaungene.no/products/smfolk-wool-apples-purple Elsker ull selv, og det er gøy å finne noe annet enn bare lyserosa eller hvit... Greit mønster, men den har jo bare 45% ull.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #22 Skrevet 6. november 2013 Jeg ville nok enten lært meg å strikke, eller høre med en i familien om hun kan strikke noe for deg. Mot at du betaler garn + en liten sum. Vel, det blir ikke nødvendigvis billig.. Men fint!! Jeg har en svigermor som strikker gratis, som gave. Så har mye sprekt ulltøy. Anonymous poster hash: 637aa...c3a
Sol79 Skrevet 7. november 2013 #23 Skrevet 7. november 2013 Både Pierre Robert, Vossatassar og Reflex er ganske fargerike.
Lucky? Skrevet 7. november 2013 #24 Skrevet 7. november 2013 Vi har mye fra name it, Pierre Robert og Joha bl.a Mange fine farger og mønstre på dem i allefall
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #26 Skrevet 7. november 2013 Pierre Robert, NameIt og Helly Hansen Anonymous poster hash: 6fa2e...378
Gjest pysepusen Skrevet 7. november 2013 #27 Skrevet 7. november 2013 Så nå at Janus skal ha 25% på Playground-serien sin i helga. Den er jo fargerik
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå