Gjest Wei Wei Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Jeg planlegger noen fjellturer neste sommer. Liker ting som Preikestolen og Kjerag. Har dere andre forslag i Norge (untatt Nord Norge da det er langt å kjøre). Vi skal sove i telt, mulighens leie hytte/hotel hvis være ikke spiller på lag med oss. Jeg tenker på Trollstigen og Trolltunga. Kan dere fortelle mer om disse? Og andre forslag?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 ut.no Anonymous poster hash: 2323d...e9e
Kjetil E Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Jeg planlegger noen fjellturer neste sommer. Liker ting som Preikestolen og Kjerag. Har dere andre forslag i Norge (untatt Nord Norge da det er langt å kjøre). Vi skal sove i telt, mulighens leie hytte/hotel hvis være ikke spiller på lag med oss. Jeg tenker på Trollstigen og Trolltunga. Kan dere fortelle mer om disse? Og andre forslag? Trollstigen og Trolltunga er langt unna hverandre. Trollstigen er like utenfor Åndalsnes mens Trolltunga er ovenfor Tyssedal i Hardanger.
Gjest Wei Wei Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Trollstigen og Trolltunga er langt unna hverandre. Trollstigen er like utenfor Åndalsnes mens Trolltunga er ovenfor Tyssedal i Hardanger. Jeg sier ikke at jeg skal gjennomføre begge på en helg. Jeg tenker på blferie som går over flere dager, eller flere omganger.
MunaMadan Skrevet 6. november 2013 #6 Skrevet 6. november 2013 Snøhetta er et flott område. Og Rondvassbu er et bra utgangspunkt for mange fine turer og spektakulær utsikt. Turisthytte der og teltplass.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå