Gå til innhold

Turforslag i Norge

Fremhevede innlegg

Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg planlegger noen fjellturer neste sommer.

Liker ting som Preikestolen og Kjerag. Har dere andre forslag i Norge (untatt Nord Norge da det er langt å kjøre). Vi skal sove i telt, mulighens leie hytte/hotel hvis være ikke spiller på lag med oss.

Jeg tenker på Trollstigen og Trolltunga. Kan dere fortelle mer om disse? Og andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ut.no

Anonymous poster hash: 2323d...e9e
Skrevet

Jeg planlegger noen fjellturer neste sommer.

Liker ting som Preikestolen og Kjerag. Har dere andre forslag i Norge (untatt Nord Norge da det er langt å kjøre). Vi skal sove i telt, mulighens leie hytte/hotel hvis være ikke spiller på lag med oss.

Jeg tenker på Trollstigen og Trolltunga. Kan dere fortelle mer om disse? Og andre forslag?

Trollstigen og Trolltunga er langt unna hverandre. Trollstigen er like utenfor Åndalsnes mens Trolltunga er ovenfor Tyssedal i Hardanger.

Gjest Wei Wei
Skrevet

Trollstigen og Trolltunga er langt unna hverandre. Trollstigen er like utenfor Åndalsnes mens Trolltunga er ovenfor Tyssedal i Hardanger.

Jeg sier ikke at jeg skal gjennomføre begge på en helg. Jeg tenker på blferie som går over flere dager, eller flere omganger.

Skrevet

Vi hadde en fin tur opp på Gaustatoppen.

Skrevet

Snøhetta er et flott område. Og Rondvassbu er et bra utgangspunkt for mange fine turer og spektakulær utsikt. Turisthytte der og teltplass.

Skrevet

Bessengen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...