Gjest Badabing Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Ja, jeg vet at jeg burde lagret på nett også... Men kan jeg gjenopprette dokumentene jeg hadde åpne i går? Noen som vet hvordan jeg gjør det? Finner ikke en gammel versjon av dokumentet mitt heller, det er bare helt borte..
Solstråla91 Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Vet ikke om jeg har tolket det du skriver riktig, men inntrykket mitt er at dokumentene var lagret på pcen, og nå er de helt borte (stemmer det?) I så fall finnes det mange gratisprogrammer som kan finne slettede elementer på maskinen, f.eks. UndeletePlus som jeg har brukt før. Bare google det. Hvis du ikke har lagret i det hele tatt, tror jeg nok ikke du har så mange løsninger. Men du har vel lært at du bør lagre i f.eks. Dropbox fra nå av
Gjest Badabing Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Den hadde ikke vært lagret. Men jeg fikk litt hjelp. Man kunne gå på administrering av tidligere versjoner og gjenopprette dokumentet. Ja, jeg vet om Dropbox, jeg er bare veldig tunglært!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå