AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Noen ganger kan jeg ligge helt stille og plutselig få så utrolig vonde, stikkende smerter i høyre bryst. Siden det ikke er venstre, så er det ikke noe farlig har jeg hørt. er vel noen mnd siden jeg var hos legen sist og sjekket meg for brystveggbetennelse. Å da gikk jeg 2 uker på smertestillende og betennelse neddempende. Disse smertene gjør vondt hvis jeg bruker armen og bøyer den mot venstre siden. Noen ganger så får jeg ikke puste, fordi det stikker og gjør så vondt.. Men kan det være farlig å ha brystbetennelse flere ganger etter hverandre? Hørt det er vanlig for de som ammer, men jeg har ikke engang barn. Jeg jobber på matvarebutikk, så jeg sitter mye i kassa. Og det kan bli et problem da jeg ikke får brukt høyre arm så mye. Blir vel verre å jobbe på gulvet da jeg må løfte ting osv.. Å hvis jeg nevner dette for sjefen (som er bortreist nå) blir han bare sint. Noe han alltid blir hvis jeg er syk. Noe jeg har vært i det siste fordi jeg sliter med sykdom fra før da ikke legen finner ut av det. Det minste jeg vil er å si at jeg ikke kan jobbe sånn. Er det noe man kan gjøre hjemme før man drar på jobb for å få det til å bli bedre? Anonymous poster hash: bc977...b8c
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 80% av alle brystsmerter er muskel eller skjellettrelatert. Siden du har en jobb med mye ensidige bevegelser så er det ikke utenkelig at du har pådratt deg muskelplager. Men det er greit å få en lege til å se på det. Kan anbefalle naprapat eller manuellterapuet om det er muskelplager. Da er det ofte borte etter få behandlinger, og du blir rådet til hvordan forebygge. Anonymous poster hash: 4b6f2...fbf
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Kom meg igjennom jobben, så det går bra. Fortsatt vondt, men kan hende det er det,, Men vi får se om det blir det samme som før. Anonymous poster hash: bc977...b8c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå