AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Det lirer jeg på. Er det sex og så stikker der hvert til dere, eller er det kosing og prating etterpå? Hvor ofte møtes dere? Gjør dere andre ting enn å ha sex? Se film, spise middag etc. Anonymous poster hash: e8e54...d42
Gjest Mupsi Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Det lurer jeg på også Men seriøst, de oppfører seg sikkert som forelskede par ellers bare at de er sikkert litt mer forsiktige med å gå ut i offentligheten og slikt.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Må presisere at jeg mener elskere som er single, altså "pulevenner" som det ofte kalles. Anonymous poster hash: e8e54...d42
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Møtes, prater litt, puler, prater mye, og når begge er klar puler man mer. Noen er man mer venner med enn andre, og spiser middag ol, men min erfaring er at fyrer fort begynner å skal være kjærester da, så jeg prøver å ikke blande rollene for mye. Men man må ha en hyggelig tone da, ellers funker det ikke for meg. Anonymous poster hash: 63831...ecd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå