Sillicious Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 (endret) Og jeg prøver igjen, siden bildet ikke kom opp på forrige tråd! - Har mistet hår i en lang periode nå, og endelig kjenner jeg noen småhår i hodebunnen, men så ser jeg nøyere etter og over pannen fant jeg disse to veldig klart, røde prikkene? Hva er dette?! Heldigvis fant jeg bare de to! ... Litt uklart bilde, men.. Endret 6. november 2013 av Sillicious
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Vampyrbitt Kan det være kviser? Har hatt det selv i hodebunnen noen ganger. Anonymous poster hash: 7f197...25d 1
xxhmj Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Du har vel sjekket deg for det md hårtapet ditt, vel? Pleier å få kviser i hodebunn noen ganger, Men det ser ut som de prikkene jeg har på brystet. Jeg fikk noen råde prikker på brystet for 2 uker siden, men de begynner å gå bort nå. Men har ikke sjekket det enda siden legen sa at jeg bare skulle ringe hvis de ikke gikk bort..Mente det kunne være allergi?!
Sillicious Skrevet 6. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2013 Du har vel sjekket deg for det md hårtapet ditt, vel? Pleier å få kviser i hodebunn noen ganger, Men det ser ut som de prikkene jeg har på brystet. Jeg fikk noen råde prikker på brystet for 2 uker siden, men de begynner å gå bort nå. Men har ikke sjekket det enda siden legen sa at jeg bare skulle ringe hvis de ikke gikk bort..Mente det kunne være allergi?! Blodprøvene er normale så hårtapet må evt være psykisk på noe vis er det jeg får høre av legen .. men virker som det er på vei tilbake nå, så jaja! Kviser? Kanskje? Var så vanskelig å se, men de var så intens røde at det var bare skummelt! Får bare håpe de går bort jeg også da..
Marsipan Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Kviser, eksem, lusebitt ... Det kan være hva som helst! Men jeg tror neppe disse prikkene har sammenheng med hårtap. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #6 Skrevet 6. november 2013 for meg ser det ut som sår etter å ha klødd eller noe. Anonymous poster hash: 1e4e7...52a 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #7 Skrevet 6. november 2013 Ser ut som sår etter å ha plukket på kviser. Anonymous poster hash: 0a01f...b26
LilleAlva Skrevet 6. november 2013 #8 Skrevet 6. november 2013 Det er ikke føflekker da? Noen blir jo litt rosa/rød før de blir brune.
Sillicious Skrevet 6. november 2013 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2013 Det er mersom nupper da. Huff, vet ikke jeg, bare ekkelt. Takker for alle svar isåfall, da satser jeg på at det ikke er noe alvorlig :-D
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #10 Skrevet 6. november 2013 Ser ut som kviser. Pleier å få det oppi hodet av og til jeg og. Begynte på Diane, og alt av kviser er borte. Anonymous poster hash: 1e9a7...212
Gjest Arch Skrevet 6. november 2013 #11 Skrevet 6. november 2013 Har og hatt slike knallrøde prikker i hodebunnen, men de bare forsvinner igjen uten noe mer. Aner ikke hva det er dessverre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå