AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Ja overskriften taler for seg selv, skriv i vei.Anonymous poster hash: bc948...ea9
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Som på så mange andre områder, er kommunikasjon det viktigste i mine øyne. Anonymous poster hash: 7581e...692 1
zen Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 "Meg" Bra pensum-link ihvertfall, det skal du ha
Nita Skrevet 6. november 2013 #6 Skrevet 6. november 2013 Herregud jeg må få meg nye lesebriller måtte inn å kikke fordi jeg trodde det sto: Delfiner, "god i senga"? 2
Gjest s@nd Skrevet 6. november 2013 #7 Skrevet 6. november 2013 For meg betyr det at han er ærlig, at sier hva han liker og klarer å kommunisere med meg. Også at han godtar mine grenser, og hva jeg liker.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #8 Skrevet 6. november 2013 At han ikke bare tenker på seg selv. Anonymous poster hash: 95bec...1cf
Gjest Lille-pus Skrevet 6. november 2013 #9 Skrevet 6. november 2013 Får hverandre til å føle seg ønsket og begjært. - da får vi frem det aller, aller beste i hverandre. Punktum. 2
HandymanOslo Skrevet 6. november 2013 #10 Skrevet 6. november 2013 Felles interesse for sex. Liker flørt med partner. Liker å gi, samtidig som man kan nyte å få. Kan ta initiativ, men også la seg dominere. Leke litt. Bevegelser. Tørre å prate om sex/ønsker. Noen fantasier.
Jalp Skrevet 7. november 2013 #11 Skrevet 7. november 2013 Hun som med hele seg viser at hun vil ha meg. Hun som evner å nyte og som med tydelighet formidler det. Hun som er nysgjerrig og ser muligheter. Hun som lar deg lese henne som ei åpen bok. Hun som får deg til å føle deg spesiell. Hun som tørster etter mer og som smyger seg opp i armkroken din. Hun som ønsker deg velkommen, igjen, igjen og igjen. Hun som tar initiativ Denne kvinnen er det en opplevelse å elske med... Jeg tror det bor en slik kvinne i mange kvinner. Det gjelder å la henne få lov til å komme fram i lyset. 1
MrSmith Skrevet 7. november 2013 #12 Skrevet 7. november 2013 Kortversjonen er at hun er rolig og trygg, og i stand til å koble ut resten av verden i noen timer framover. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå