Gå til innhold

Stay-ups fra wolford

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare dele dette med dere jenter!...

Har akkurat prøvd mine ny-innkjøpte hvite stay-ups med sateng shimmer og makan til strømper har jeg aldri vært borti før. De sitter som et skudd og er nydelige å se på og ikke minst, de er gode å ha på.

De blir helt perfekt under kjolen min, og de gjør vel nytte for seg på bryllupsnatta vil jeg tro.... :kline:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wolford har fantastiske stay-ups! Jeg bruker ikke annet.

Gjest MrsL
Skrevet

Hvor får jeg kjøpt wolford strømper? Og om noen vet hvor i Trondheim blir jeg veldig glad :-)

Skrevet

Jeg mener ganske bestemt at strømpene bare selges i Oslo...

Skrevet
Jeg mener ganske bestemt at strømpene bare selges i Oslo...

Mine er iallfall kjøpt i Oslo, men kanskje de kan sende til Trondheim??

Ta en kikk på strømpene deres her

Gjest gjest1
Skrevet

De fleste spesialforretninger for strømer fører Wolford. Jeg handler de i Bergen i en liten butikk på Galleriet, men jeg har også sett dem i Trondheim...husker dessverre ikke hvor.

Skrevet

Og hvor i Oslo kan jeg kjøpe disse?

Thanx!

Skrevet

Lille Grensen, Glasmagasinet, Steen og Strøm og på noen parfymerier tror jeg...Jeg sjekket nettsiden deres og der sto bare Oslo oppført....men om man får de i Bergen så får man de helt sikkert i Trondheim

Gjest MrsL
Skrevet

Har også sjekket nettsidene deres, menbare Oslobutikker. Tror nok det eneste som hjelper er å gå rundt å spørre om de har dem. Er det noen andre merker som også er bra da?

*hilsen ei som er lite bevandra i stay-ups* :oops:

Skrevet
*hilsen ei som er lite bevandra i stay-ups* :oops:

Hehehe...da er vi to da....men du trenger ikke være noe stay-ups guru før du skjønner at de strømpene fra wolford bare er helt konge.

Skjønte det med en gang jeg dro dem opp låret. Strømpene viste ingen antydning til å gli ned eller rulle seg i en stor ball og samle seg nede ved anklene....De sitter bom fast!

Verste marerittet for en brud må jo være at strømpene driver å glir ned..ikke akkurat lett å dra dem opp med 5 kilo kjole i veien :ler:

Skrevet

Jeg har aldri kunnet bruke stay-ups.

Jeg har lange og tynne ben, så strømpene som er smale nok til at de holder seg oppe blir for korte, men de som er lange nok er altfor store...

Men du sverger på at disse er bra?

Skulle gjerne hatt stay-ups og sluppet strømpeholder som jeg har planlagt nå.

Skrevet

Oroblu sine er også kjempebra (de skal jeg ha :wink: )

Skrevet

Hm. Jeg vurderer å kjøpe et par for å sjekke dem ut, men tidligere erfaringer har som sagt vært dårlige.

Stay-upsene har ligget nede rundt anklene etter kort tid...

Skrevet

Jøss :o Har bare brukt oroblu sine jeg da, men de sitter da som de skal hele dagen/kvelden/natten :wink: Hvilket merke har du brukt 9na

Skrevet

Det er jeg ikke helt sikker på.

Problemet har vært at de minste størrelsene har vært for korte, sånn at strømpen ikke har nådd langt nok opp på låret.

Og de som er lange nok har vært for store.

Men det er ikke noe kjempeproblem, jeg liker bena mine veldig godt jeg.

Skrevet
Jeg har aldri kunnet bruke stay-ups.

Jeg har lange og tynne ben, så strømpene som er smale nok til at de holder seg oppe blir for korte, men de som er lange nok er altfor store...

Men du sverger på at disse er bra?

Skulle gjerne hatt stay-ups og sluppet strømpeholder som jeg har planlagt nå.

Jeg tror det er lurt om du drar til en butikk som har bra utvalg i stay-ups, slik at du får kyndig hjelp. Er kjipt å skal kjøpe en bråte med strømper bare for å finne ut at de til slutt ender opp ved anklene....Blir dyrt i lengden det. Bor du i Oslo har Glasmagasinet og Steen& Strøm bra utvalg.

Skrevet

og et lite tips:Trø på strømpene og dra dem så langt opp i lufta som du klarer!Da "strekker" du maskene,og de rakner ikke så fort!

Skrevet

Takk for tips.

Om jeg kommer til å gå for å prøve stay-ups skal jeg definitivt gå til Steen & Strøm.

Det er der jeg har kjøpt de kjempefine La Perla-strømpene jeg har planlagt å bruke.

Jeg regner vel egentlig med at jeg holder meg til dem!

Skrevet

Til MissG: Jeg mener de har Wolford-merket på Estetique Parfymeri på Trondheim Torg.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...