Gå til innhold

Kosemage eller vaskebrett ?


Gjest Nightwich

Anbefalte innlegg

Hvordan ser egentlig en kosemage ut?

Anonymous poster hash: 595e4...6a3

Tror det er mange subjektive meninger her, men for meg er dette en kosemage på sitt "største", særlig forbi det blir en pondus noe jeg ikke er like fan av. http://www.abc.net.au/reslib/200811/r316083_1400140.jpg

Anonymous poster hash: c20de...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gunfreak

Er usikker på om jeg har kosemave, når jeg står rett opp og ned, er den ganske flat, men når jeg sitter er den jo større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er mange subjektive meninger her, men for meg er dette en kosemage på sitt "største", særlig forbi det blir en pondus noe jeg ikke er like fan av. http://www.abc.net.au/reslib/200811/r316083_1400140.jpg

Anonymous poster hash: c20de...406

Vil ikke si det er mye til kosemage. Kan selvfølgelig være lyssettingen som spiller meg et puss, men for meg virker det som om det er en noenlunde grei muskelmasse under der. Ikke godt synlig, men det skimtes, så fettlaget er nok dermed ikke så stort.

Anonymous poster hash: 6af17...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si det er mye til kosemage. Kan selvfølgelig være lyssettingen som spiller meg et puss, men for meg virker det som om det er en noenlunde grei muskelmasse under der. Ikke godt synlig, men det skimtes, så fettlaget er nok dermed ikke så stort.

Anonymous poster hash: 6af17...0b5

For min del var det der et godt eksempel på kosemage, eller fettmage som jeg egentlig kaller det. Er ikke noe koselig over fett i stedet for muskler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del var det der et godt eksempel på kosemage, eller fettmage som jeg egentlig kaller det. Er ikke noe koselig over fett i stedet for muskler.

Du vet det er ganske normalt å ha litt fett over magen altså?

Det er ikke rart både kvinne og menn får spiseforstyrrelser nå det er slike meninger ute og går. Jaja, slit det med helsa.

Anonymous poster hash: 6af17...0b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet det er ganske normalt å ha litt fett over magen altså?

Det er ikke rart både kvinne og menn får spiseforstyrrelser nå det er slike meninger ute og går. Jaja, slit det med helsa.

Anonymous poster hash: 6af17...0b5

Tror du misforstod henne, jeg tolket det dithen at hun ikke liker menn som ikke har muskler men bare fett.

Anonymous poster hash: c20de...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si det er mye til kosemage. Kan selvfølgelig være lyssettingen som spiller meg et puss, men for meg virker det som om det er en noenlunde grei muskelmasse under der. Ikke godt synlig, men det skimtes, så fettlaget er nok dermed ikke så stort.

Anonymous poster hash: 6af17...0b5

Ei god klype er kosemage for meg (noe han illustrerer), mye muskelmasse under eller ikke.

Anonymous poster hash: c20de...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du misforstod henne, jeg tolket det dithen at hun ikke liker menn som ikke har muskler men bare fett.

Anonymous poster hash: c20de...406

Du tolket svaret mitt riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser bedre ut i en skjorte når bulker og har litt ekstra på magen, kontra i skjorte på sommersesongen, og ser ut som jenter også liker meg best med litt ekstra på. Tror ikke et døyt på de jentene som påstår de foretrekker "vaskebrett", hva nå enn det er? Høres ut som dere lever på 80-tallet der eneste relasjon til trening er reklamene på tv-shop. Six packen er egentlig kun en ego greie jeg kjører på sommeren for å ikke være dårligere enn kamerater som konkurrerer, men jeg opplever på ingen måte at det er spesielt fordelaktig, hvertfall ikke sånn hverdagslig. Kanskje på byen. De eneste jeg vet av som går rundt med six pack året rundt er sånne tynne løpegutter, som går på kaffe og en vitaminpille frem til lucnh, og kan umulig tenke meg at de jentene som er interessert i dem er av den spesielt attraktive sorten, rent treningsmessig. Anonymous poster hash: 18599...b31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg eeeeelsker samboern's kosemage! Dessverre så hater han den. Frykter den blir å forsvinne snart! :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stjerner og planeter

Anders Baasmo Christiansen, slik han er i Dag, har en kosemage jeg liker :)

å herregud! :rodmer: Endret av Stjerner og planeter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...