Gå til innhold

Hva koster privat UL?


tuji

Anbefalte innlegg

Vi ville gjerne vite kjønnet på babyen da vi var på UL, men det gikk ikke an å se det. Først tenkte jeg at det ikke er så nøye, men nå får jeg mer og mer lyst til å se etter en gang til. Er det noen som vet hva det koster, og hvor jeg kan få gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Volvat eller Omnia - dersom du bor i nærheten av Oslo. Kosta ca 1000 på Omnia. Fikk time raskt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 3llie

Mener å huske jeg betalte 650,- på Byporten i Oslo, men det er over 2 år siden nå så det er mulig de har endret pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går til ei privat jordmor jeg som har ul,betaler 300..

Men dette er i Rogaland da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt på vei er du?

Var selv på Volvat i Oslo for to uker siden, var da i uke 36 og der så de tydelig kjønnet. Det kostet kr. 820,- tror jeg, under kr. 850,- ihvertfall!

Kjemepflott jordmor og hun brukte tre kvarter.

Var på Oslo Akutten noen dager før hos en kjempesur lege og han brukte max ti min og påstod at han ikke kunne se kjønnet. Fosteret var for stort mente han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Omnia i Oslo hos en veldig hyggelig kvinnelig lege, og det kostet ca 850,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på Omnia i Bergen. Var ikke hos jordmor, men hos "vanlig" lege. Da betalte jeg 625 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Første gang jeg var til privat UL betalte jeg 800 kroner og andre gangen 400. Fikk rabatt da med andre ord siden jeg ble kalt inn til ekstra undersøkelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 28.

Ring Volvat i Oslo og spør om du kan få en time der. Jeg er ganske sikker på at de ser det der.

Hun vi var hos mener jeg het Anne Grete til fornavn og hvis jeg husker riktig Henriksen til etternavn.

Kjempehyggelig dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor måtte jeg betale 1000 kroner på Omnia når andre betaler mindre? :-( og jeg var der bare 10 minutter max. 950 tror jeg det kosta. Var egentlig overraska. Trodde det kosta 1500 på Volvat? Hvorfor er prisene forskjellig for folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de forskjelige legene har forskjellig timespris alt ettersom hva slags ekspertise de har?

Kanskje det også har sammenheng med hvor langt du er på vei, og hva de skal se etter?

Jeg var bare 12 uker, og skulle ikke se etter noe spesielt, bare at det var liv egentlig, fordi vi skulle reise bort og jeg ville vite at alt var i orden før vi dro. Ikke spurte vi om noen utskrift av bilde heller siden det i grunn ikke var så mye å se.

Jeg var hos en gynekolog, var vel inne en 20 min tid, og betalte ca 850,- på Omnia, men når jeg ringte og bestilte time ble jeg forespeilet at det ville koste ca 900-1000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.... jeg var også i 12.uke - og skulle se etter det samme som deg. Var egentlig bare nysgjerrig. Og 10 minutter som sagt - men en hundrings ekstra. Veldig merkelig synes jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm.... jeg var også i 12.uke - og skulle se etter det samme som deg. Var egentlig bare nysgjerrig. Og 10 minutter som sagt - men en hundrings ekstra. Veldig merkelig synes jeg....

Hm, ja, det har du rett i. Jeg spekulerte bare i mulige grunner, men aner egentlig ikke hvorfor det skulle koste forskjellig. De burde vel ha en fastpris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...