AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Har datet en mann en stund, og vi har hatt sex. Han vil ikke ha sex i skje fordi han synes det er for intimt, og vil bare det med en kjæreste. Ble veldig overrasket over dette, og lurer på om det er vanlig? Anonymous poster hash: 3a89b...c95
Chloe- Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 (endret) Skje er da ikke spesielt intimt. 69 derimot. Problemstillingen er uansett merkelig. Endret 5. november 2013 av Chloe- 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 vi hadde sex i skje før vi ble sammen, rett og slett fordi det er dødsdeilig. Anonymous poster hash: 98e6f...6e9
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Har datet en mann en stund, og vi har hatt sex. Han vil ikke ha sex i skje fordi han synes det er for intimt, og vil bare det med en kjæreste. Ble veldig overrasket over dette, og lurer på om det er vanlig?Anonymous poster hash: 3a89b...c95 Ja, det er en veldig "glad i deg"-stilling. 1
BusteMartePinn Skrevet 6. november 2013 #6 Skrevet 6. november 2013 Skje er da ikke spesielt intimt. 69 derimot. Støtter denne. Blottende stillinger er absolutt ikke galt (tvert imot), men de i mye større grad forbeholdt kjærester enn stillinger som bare er nære og "koselige". Har aldri vært borti denne problemstillingen før, så såvidt jeg vet er den ikke så vanlig 3
Mike Waters Skrevet 6. november 2013 #7 Skrevet 6. november 2013 Jeg tipper han får medalje av sine fremtidige kjærester for denne intimitetsavgrensningen! 4
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2013 #8 Skrevet 6. november 2013 Jeg tipper han får medalje av sine fremtidige kjærester for denne intimitetsavgrensningen! Du tror det ja.
Sayang Skrevet 6. november 2013 #9 Skrevet 6. november 2013 Du tror det ja. Har du det fint i dag gjest? 2
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2013 #10 Skrevet 6. november 2013 Har du det fint i dag gjest? Jo da, takk for at du spør.
Sayang Skrevet 6. november 2013 #11 Skrevet 6. november 2013 Jo da, takk for at du spør. Det var godt, ønsker deg en kjempefin kveld 1
HandymanOslo Skrevet 6. november 2013 #12 Skrevet 6. november 2013 Det ville jeg også være overrasket over! Ligge i skje og bare småprate hele natta er veldig kjæresteaktig, men ikke nødvendigvis noen minutter med leken sex i skje ... Neste gang dere har sex¨, så dropper du å si eksplisitt at du vil ha "sex i skje". Bare nyt sexen - og halvveis i akten snur du deg rundt og ber ham ta deg mens du tilfeldigvis legger deg til rette i favorittstillingen din - og viser hvordan du nyter det. Egentlig burde det være unødvendig. Det er veldig kult med jenter som vet hva de liker - og ikke er redde for å si fra :-)
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2013 #13 Skrevet 6. november 2013 Det var godt, ønsker deg en kjempefin kveld Takk, likens.
Mike Waters Skrevet 7. november 2013 #14 Skrevet 7. november 2013 Du tror det ja. Nei, men nå har jeg heller aldri snakket med en sexstilling for å høre hva de sier om hvilke følelser de ønsker å formidle til enhver tid
edderkoppdame Skrevet 7. november 2013 #15 Skrevet 7. november 2013 skjestillingen ja. Fin stilling det der, liker den godt selv. Tenker også det er en fin dagen-derpå-stilling, da man ikke trenger å se på de stygge dagen-derpå-fjesene og kjenne på dagen-derpå-ånden pluss at den kan utføres rolig - noe som er bra mtp at brå bevegelser kan føre til hodepine. Den burde jo lett la seg integrere i et mer lettsindig forhold tenker jeg. Ellers er det vel et produkt av tiden vi lever i at når noe så intimt som knulling blir gjort mellom folk som ikke ønsker å være så veldig intime, gjør at de ønsker å gradere akten. I bunn og grunn er det jo samme prinsippet, kuk inn og ut. Fremtiden: "Ja jeg hadde sex med nabodama, men vi gjorde det ikke i skjestillingen, den stillingen er bare vår beibi. Vi hadde bare misjonær" 1
Erazor Skrevet 7. november 2013 #16 Skrevet 7. november 2013 Folk har forskjellige intimgrenser. Det er gjerne ikke vanlig for en mann å ha et slikt syn på sex i skje, men du kan jo spørre ham forsiktig om hvorfor han tenker sånn, så kanskje du får en bedre forståelse for hans synspunkt. Uansett synes jeg du bør respektere ønsket hans om å ikke ha sex i skje før han er klar for det. 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #18 Skrevet 10. november 2013 Haha. Må være en trolletråd. Hvorfor? Ja, jeg synes selv det er litt rart, men samtidig så kan jeg forstå at noen mener det blir for intimt. Det er en av mine favorittstillinger, nettopp fordi det er såpass koselig og nært. Jeg ville ikke hatt problemer med å ha sex i skje med en som ikke var kjæresten min, men det betyr ikke at andre er sinnsyke fordi de tenker på den måten. Anonymous poster hash: 639f1...e31
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #19 Skrevet 10. november 2013 Nja da trenger man ikke ha " hva er vi" samtalen med han da. Anonymous poster hash: 6161f...34b
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2013 #20 Skrevet 10. november 2013 Nei, men nå har jeg heller aldri snakket med en sexstilling for å høre hva de sier om hvilke følelser de ønsker å formidle til enhver tid Nei vel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå