Gå til innhold

Ny kjæreste og oralsex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært sammen rundt 5 mnd.. Men ikke én eneste gang har han tatt iniativ til oralsex? Han bruker mye tid på oppvarming, men da kun med hendene. Jeg har tatt iniativ til oralsex på han, men følte ikke han "DIGGET" det, slik som jeg har opplevd med tidligere kjærester.

Noen som har litt erfaring med dette? Er det fordi vi nettopp har blitt sammen, og at han ikke er trygg på det/meg? Eller kan det faktisk være at han faktisk ikke liker oralsex?? Føler jo det er en viktig del med "hele pakken" når det kommer til samleie.

Han er 28 og jeg er 25, og jeg vet han har hatt tidligere forhold.. Så han skal ikke mangle noe på erfaringen...

Hilsen fortvilt kvinne.. :vetikke:



Anonymous poster hash: a55bb...a67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vært sammen rundt 5 mnd.. Men ikke én eneste gang har han tatt iniativ til oralsex? Han bruker mye tid på oppvarming, men da kun med hendene. Jeg har tatt iniativ til oralsex på han, men følte ikke han "DIGGET" det, slik som jeg har opplevd med tidligere kjærester.

Noen som har litt erfaring med dette? Er det fordi vi nettopp har blitt sammen, og at han ikke er trygg på det/meg? Eller kan det faktisk være at han faktisk ikke liker oralsex?? Føler jo det er en viktig del med "hele pakken" når det kommer til samleie.

Han er 28 og jeg er 25, og jeg vet han har hatt tidligere forhold.. Så han skal ikke mangle noe på erfaringen...

Hilsen fortvilt kvinne.. :vetikke:

Anonymous poster hash: a55bb...a67

Det finnes mange menn som hverken liker å gi eller å få oralsex. Så det er bare å spørre han ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de mennene. Jeg klarer rett og slett ikke å gi oralsex, også er jeg ikke så glad i å motta heller fordi jeg kjenner absolutt ingenting.

Anonymous poster hash: 97bf6...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle liker oralsex og det må du finne deg i. Snakk med han, ikke KG!

Anonymous poster hash: 283bd...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, har absolutt tenkt å prate med HAN det gjelder ja… :danse: Men tenkte jeg skulle høre om dere hadde noe erfaringer først.. My bad!;)

Skal absolutt ikke klage på sexen, enten jeg får oralsex eller ikke.. For min del vil jeg heller gi, enn å få. Men som dere sier, vi er alle forskjellige. Og jeg ville bare vite om det enten var noe galt med meg, eller om det er normalt.

Hehe, skrubber og barberer meg nedentil, så kan ikke være der det ligger heller :fnise: Tror jeg vet hvorfor han evt ikke liker å få, men det er noe annet. Kommer ikke langt uten kommunikasjon oss i mellom iallefall;)

Hilsen TS



Anonymous poster hash: a55bb...a67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...