Gå til innhold

Mindre og Mindre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Det blir mindre og mindre sex i min hverdag. Hun virker ikke særlig interessert.

Vi har 2 barn og dagene er hektiske. Tidligere hadde vi sex par ganger i uken.

som skled over til å bli 1 gang i uken. Nå dryger det enda lengere tid i mellom.

Kanskje 2 ganger i måneden evt 1. Jeg har prøvd alt. Jeg kan ta alt som heter husvask, rydding ect. Kan ta legge og leketiden med ungene. Jeg koser med henne,

masserer henne. Jeg gjør altså ALT. Så hun skal få en enklere hverdag og ikke

føle seg så sliten. Men liten eller ingen respons. Jeg har prøvd og snakke med henne om det. Sier vi kan forbedre det. Men det skjer altså ingenting.

Hun har altså ikke den samme seksuale driften som meg, hun har heller

ikke forståelse for det. Alt seksuelt skal skje etter hennes bok. Dette er utrolig

frustrerende.... Og har kommet ditt at jeg har fått en vond bismak når det

kommer til sex. Hva skal man gjøre når man sitter i en sånn situasjon?

VI har hvert i lag 9 år. Og samboere i 7år.



Anonymous poster hash: 56d4b...37e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at hun forstår akkurat hvor viktig det er for deg? Vi menn har en tendens til å feige ut når det kommer til konflikter rundt sex i et forhold.

Kjærlighet og emosjoner har fullstendig tatt fra oss "selvtillitten" og mange menn går til og med rundt å sier "Nei, dama har rett. Det er tross alt viktigere ting i livet enn sex" så går de ned i garasjen og mekker bil og/eller sitter sammen å ser på gullrekka, og propper i seg taco.

Hvor var det viktige her sa du? :)

Selvsagt er det viktigere ting i livet enn sex, men det er viktig for deg, og det er viktig for forholdet, intimiteten og kjærligheten dere i mellom så sett henne til veggs - forklar at du ikke ønsker å ha det slik.

Hun syntes sikkert ikke alt er på stell hun heller.....

Så hør på hennes side av saken, det er fullt ut mulig at det er noe hun savner i hverdagen. Grav i henne til du finner ut eksakt hva det er - så begynner dere på nytt med å gi hverandre det dere faktisk trenger (innenfor rimelightens grenser selvsagt), ikke hva dere selv mener den andre trenger.

Jeg vet det ikke er enkelt, men dere må ned på kne for å grave i gørra. Dette løser seg ikke av seg selv, men det kommer til å vokse seg større og større med tid og om en av dere møter noen som tenner en gnist så er det fort gjort å få brannsår.

Endret av Mike Waters
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet faktisk ikke.

Jeg ble.

Det var ikke verdt det.

Mye av problemet er : "Alt seksuelt skal skje etter hennes bok." og "Og har kommet ditt at jeg har fått en vond bismak når det kommer til sex."

Da er stort sett løpet kjørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...