Gå til innhold

Han gir blandede signaler - hva vil han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en mann i et par måneder nå. Han gir meg så blandede signaler at jeg ikke helt vet hva jeg skal tro.

På den ene siden er han nysgjerrig på meg som person, han er koster og oppmerksom. På den andre siden har han gitt uttrykk for å ønske å kunne date andre. Han har også sagt at han ønsker en flørt og ikke kjæreste.

Han har fortalt meg at han har brent seg i tidligere forhold, og jeg tror det er grunnen til at han holder igjen. Hvordan kan jeg forstå dette?

Anonymous poster hash: d33bb...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han gir helt entydige signaler. Det finnes ingen måte å tolke det han gjør og det han sier annet enn det som er realitetene.

Det er ikke rart at kvinner sliter med forhold når de ikke klarer å forstå direkte korte setninger og tilhørende handling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier han ønsker en flørt, så ikke prøv å prakk på han et forhold når han ikke er klar for det. Det var ganske klar tale. Skjønner det er vanskelig å "overse" den når man begynner å bli glad i en person, og håpe at han tenker det samme.

For meg virker det som om han er damaged goods. Han ønsker å finne seg noen å bli kjent med, prate med og fortelle alt det fæle kvinnfolk har gjort mot han tidligere i livet. Han trenger noen å lene seg på. Du er nok friendzoned. Eventuelt en potensiell FWB. Om det er dette du ønsker, kjør på! Om ikke, vær ærlig ovenfor han. Eller løp.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!!! Er det SÅ utenkelig at noen kan tenke seg ett uforpliktende forhold, at man må betrakte dem som "damaged goods"?

Man er så kritisk til når en partner gjør en feilvurdering, men med en gang man prøver tilnærme seg forhold med litt intelekt, ærlighet og varsomhet så avskrives det så nedlatene at man blir kvalm!

Og Friendzone er det nett motsatte av dette. Det er når man gir inntrykk at "En gang i framtiden kan det vokse fram følelser, så hvis du ikke stresser meg, men fortsett å helle oppmerksomhet på meg. så kan det hende ", selv om man vet at det ikke er en mulighet.

Her sier han motsatt: "Jeg er ikke interesert i noe forhold nå, jeg vil ha en tid til å gi oppmerksomhet til damer, og du er en av de jeg ønsker å gi den til."

Poenget er at hvis han hadde krevd noe for at hun skulle få ett forhold i framtiden, så er det vært noe annet enn når han kun gir og forteller at hun ikke kan få noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor var de blandede signalene?

Forøvrig enig med Druid (igjen), det må gå an å nærme seg en relasjon med annet enn kun emosjoner......

Endret av Mike Waters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!!! Er det SÅ utenkelig at noen kan tenke seg ett uforpliktende forhold, at man må betrakte dem som "damaged goods"?

Man er så kritisk til når en partner gjør en feilvurdering, men med en gang man prøver tilnærme seg forhold med litt intelekt, ærlighet og varsomhet så avskrives det så nedlatene at man blir kvalm!

Og Friendzone er det nett motsatte av dette. Det er når man gir inntrykk at "En gang i framtiden kan det vokse fram følelser, så hvis du ikke stresser meg, men fortsett å helle oppmerksomhet på meg. så kan det hende ", selv om man vet at det ikke er en mulighet.

Her sier han motsatt: "Jeg er ikke interesert i noe forhold nå, jeg vil ha en tid til å gi oppmerksomhet til damer, og du er en av de jeg ønsker å gi den til."

Poenget er at hvis han hadde krevd noe for at hun skulle få ett forhold i framtiden, så er det vært noe annet enn når han kun gir og forteller at hun ikke kan få noe.

Wow. Ro deg ned. Kan ikke forstå at innlegget mitt var noe å reagere så kraftig på. Mener ikke at det er ønsket om et uforpliktende forhold som gjør han damaged goods. Og den definisjonen du nettopp ga av "friendzone" er det inntrykket jeg fikk. Ingen av oss vet hva han tenker, alt som kommer i denne tråden er ren gjetning, men morsomt at du likevel tror du har det eneste rette svaret (med to streker under) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er de blandede signalene?

Han sier det jo i klartekst?



Anonymous poster hash: f8ddc...60d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen.

Jeg skjønner at jeg har overtolket og lagt for mye i de små tingene, som feks at han stryker meg i ansiktet, sier han liker meg og sier at det er fint å være sammen med meg. Jeg vil så gjerne ta et steg videre.

Anonymous poster hash: d33bb...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting til som har gjort at jeg tenker at han vil mer, nemlig at han har vist tegn på sjalusi, ved å spørre om jeg dater andre feks. Dette betyr kanskje ikke noe?

Anonymous poster hash: d33bb...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at jeg burde se tegningen, og gjør jo egentlig det. Men jeg vil så gjerne at det skal være annerledes, og klamrer meg derfor fast i det siste strået.

Det med at jeg tror han er sjalu har vært i situasjoner hvor noen har sendt meg en melding og han vil vite hvem det er. Jeg tenkte at det betydde at han brydde seg om at jeg kanskje datet andre og ikke likte det.

Anonymous poster hash: d33bb...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...