Gå til innhold

Skalkeskjul?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vekslet noen meldinger med flørten i går, men innholdet var fra min side praktisk rettet (lurte på om han kunne hjelpe meg med noe på jobb - han har ellers ikke noe med min jobb å gjøre. Han svarte først seriøst, men like etter hans siste svar, kom det en dirty melding. En halv time senere kom det nok endirty melding, denne gangen var den enda grovere (han spurte rett ut om tvang var nødvendig for å få meg med på en spesifikk sexstilling - en helt "normal" stilling, egentlig. Vi har ikke hatt sex ennå.)

Fordi jeg sov, fikk jeg ikke svart før i da tidlig. Men; jeg svarte positivt, avkreftet at tvang er nødvendig. Da fikk jeg melding tilbake der det blant annet kom frem at han hadde vært full. Jeg tviler på dette. Riktignok vet jeg at han er på jobbreise, men når han svarte så seriøst og korrekt på mitt spørsmål, er det naturlig å tro at han "feiget ut" (etter som det tok tid før jeg svarte), men at han mente det han skrev, og vil ha meg til sengs?

Anonymous poster hash: 6e758...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du lurer på om han du flørter med vil ha deg til sengs? Jeg vil si at det er 100% sjanse for at det blir vær imorgen ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp vært på fest og måtte forklare en relativt pen og oppegående kvinne på over 30 at menn som flørter med henne, vil ha henne til sengs. Jeg brukte 2 timer. Hun mente jeg måtte være idiot, "men det kunne passe med opplevelsene hennes og det var noen som hadde sagt noe lignende før"

Noen mennesker er sent utviklet ..... :klaske:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp vært på fest og måtte forklare en relativt pen og oppegående kvinne på over 30 at menn som flørter med henne, vil ha henne til sengs. Jeg brukte 2 timer. Hun mente jeg måtte være idiot, "men det kunne passe med opplevelsene hennes og det var noen som hadde sagt noe lignende før"

Noen mennesker er sent utviklet ..... :klaske:

Hehe, joda... Men jeg skjønner ikke hvorfor han påstod han var full? (Og som sagt, jeg har mine tvil om det stemmer)

Dessuten har jeg fått med meg at noen mener menn flørter (beføler, gir komplimenter...) selv om de ikke kunne tenke seg en runde med jenta. Man kan jo bli lettere usikker...

Anonymous poster hash: 6e758...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er enklere å forutsette at alle som flørter , vil ha deg til sengs.

Det finnes spesialtilfeller, som feks, hvis du jobber for meg, så kan jeg komme til å flørte med deg, uten at jeg vil følge opp muligheten hvis den oppsto: det betyr ikke at jeg ikke vil ha deg til sengs, men at ett ligg med deg ikke er verdt for å miste jobben min ;-)

Jeg har ingen problem med å tro han. 30 minutter er nok til å gå fra "tipsy" til "Dårlig dømmekraft", spesielt når du sitter å jobber alene på hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er enklere å forutsette at alle som flørter , vil ha deg til sengs.

Det finnes spesialtilfeller, som feks, hvis du jobber for meg, så kan jeg komme til å flørte med deg, uten at jeg vil følge opp muligheten hvis den oppsto: det betyr ikke at jeg ikke vil ha deg til sengs, men at ett ligg med deg ikke er verdt for å miste jobben min ;-)

Jeg har ingen problem med å tro han. 30 minutter er nok til å gå fra "tipsy" til "Dårlig dømmekraft", spesielt når du sitter å jobber alene på hotellet.

Såååå... Kan jeg tenke at han skrev akkurat det han har lyst til, men ville ikke ha skrevet det så rett frem dersom han var edru? Eller er det sannsynlig å tro at han ikke mente det, etter som han "unnskyldte" det med at han var full?

Anonymous poster hash: 6e758...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er enklere å forutsette at alle som flørter , vil ha deg til sengs.

Det finnes spesialtilfeller, som feks, hvis du jobber for meg, så kan jeg komme til å flørte med deg, uten at jeg vil følge opp muligheten hvis den oppsto: det betyr ikke at jeg ikke vil ha deg til sengs, men at ett ligg med deg ikke er verdt for å miste jobben min ;-)

Jeg har ingen problem med å tro han. 30 minutter er nok til å gå fra "tipsy" til "Dårlig dømmekraft", spesielt når du sitter å jobber alene på hotellet.

Jeg skjønner heller ikke helt hva du mener... (Er litt i samme situasjon selv...) Mener du at hun kan stole på det han skrev fordi alkoholen fikk ham til å tørre å si hva han ville?

Anonymous poster hash: f2c72...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå... Kan jeg tenke at han skrev akkurat det han har lyst til, men ville ikke ha skrevet det så rett frem dersom han var edru? Eller er det sannsynlig å tro at han ikke mente det, etter som han "unnskyldte" det med at han var full?

Anonymous poster hash: 6e758...0ae

ding-ding- ding Alternative 1: "Kan jeg tenke at han skrev akkurat det han har lyst til, men ville ikke ha skrevet det så rett frem dersom han var edru", is the correct answer. :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ding-ding- ding Alternative 1: "Kan jeg tenke at han skrev akkurat det han har lyst til, men ville ikke ha skrevet det så rett frem dersom han var edru", is the correct answer. :-)

Hurra :-)

Men da spør jeg deg, du mitt o store orakel; hva kan jeg gjøre for at han skal tørre i edru tilstand også?

Anonymous poster hash: 6e758...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakke ringeste anelse. Trikset er å finne ut hvorfor.

Hvorfor han ikke tør?

Anonymous poster hash: 6e758...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...