Gå til innhold

Til dere gutter: hyppig vannlatning


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg er ikke mer enn 19 år som lurer på noe ang hyppig vannlatning. Jeg har hatt det sånn i flere år nå at jeg kan nesten tisse på meg, jeg må holde meg hele tiden. Jeg kan gå på do å tisse også 5 min etterpå kan jeg kjenne at jeg må på do igjen. Det er spesielt ubehagelig å ligge på siden i senga. Så beste for meg er å ligge på ryggen. For da er det ikke ubehagelig. Kan av og til svi litt når jeg tisser, men det er ikke så ofte. Pleier også innimellom å ha blankt, klissete utflod.

Jeg og dama mi har sjekket oss for kjønnssykdom. Ingen av oss har det. Jeg har sjekket det 2 ganger, og dama mi en gang hos gynekolog. Jeg har også tatt ultralyd av urinveiene og de er helt fine.

Legene sier det ikke kan være prostata .. Fordi jeg er for ung til å få det, så derfor vil de ikke sjekke meg for det. Og så lenge de ikke vil utelukke ting, så finner man jo ikke feilen. Er ganske plagsomt for meg å gå sånn som dette.

Så da lurer jeg på om det er noen menn her inne som har hatt det samme og finni ut hva det er? Hva jeg må si til legen for å få meg videre undersøkt?



Anonymous poster hash: b35c8...9ab
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også en ting, er prøvere jeg og dama. Så det har ikke skjedd noe på over et år.. Så det er også et problem, men har det noe med dette å gjøre? Også drikker jeg mye, men vet ikke hvor alt av drikken gjør av seg...



Anonymous poster hash: b35c8...9ab
Skrevet

Har du blitt utredet av en urolog? Høres ut som om du burde får en skikkelig utredning, for det du beskriver er ikke normalt og i tillegg slitsomt for deg.

Hvis du bor i nærheten av Oslo, så er Dr. Purvis spesialist på å utrede ufrivillig barnløshet hos menn og kan nok også hjelpe deg med tanke på urinveiene. (Han er urolog). Sier ikke at problemet med å få barn ligger hos deg, men det er greit å få sjekket alt så tidlig som mulig. Etter ett år med prøving begynner man med utredning, både på kvinnen og mannen.



Anonymous poster hash: 716c3...8d8
Skrevet

Har du blitt utredet av en urolog? Høres ut som om du burde får en skikkelig utredning, for det du beskriver er ikke normalt og i tillegg slitsomt for deg.

Hvis du bor i nærheten av Oslo, så er Dr. Purvis spesialist på å utrede ufrivillig barnløshet hos menn og kan nok også hjelpe deg med tanke på urinveiene. (Han er urolog). Sier ikke at problemet med å få barn ligger hos deg, men det er greit å få sjekket alt så tidlig som mulig. Etter ett år med prøving begynner man med utredning, både på kvinnen og mannen.

Anonymous poster hash: 716c3...8d8

Kan jeg reise til legen for å få henvisning eller må jeg ringe opp ditt? Har ikke den beste økonomien da vi har så mye regninger som kom på en gang. Så har så lite til overs denne mnd.

Kan det hende jeg kan være steril, eller dama? Spesielt meg, siden jeg har det sånn? Vi har alltid tatt graviditeten som det kommer og aldri stresset med det. Men prøver hver mnd rundt eggløsningen. Men har aldri funket. Så dama skal kjøpe test til fredag, så får vi se. :-)

Anonymous poster hash: b35c8...9ab

Gjest Heartbeat
Skrevet

Be legen din om henvisning til urolog

Skrevet

Det er litt forskjellig fra lege til lege om de ønsker å se deg først. Prøv å ring og hør om en henvisning først.



Anonymous poster hash: 716c3...8d8
Skrevet

Det er litt forskjellig fra lege til lege om de ønsker å se deg først. Prøv å ring og hør om en henvisning først.

Anonymous poster hash: 716c3...8d8

Har vært hos legen et par ganger om dette, men de finner ingenting. Skal ringe å høre om jeg kan få henvisning til urolog.

Anonymous poster hash: b35c8...9ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...