Gå til innhold

Rentefritak Lånekassen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal søke rentefritak tilbake i tid, pga deltidsutdanning. Men jeg blir usikker på om de mener hele studietiden, eller er det bare periodene jeg har vært i praksis jeg kan søke fritak fra? (Praksis periodene har vært på heltid).

Blir forvirra av dette her!



Anonymous poster hash: f598f...e17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du sier at praksisen har vært på heltid, hva mener du da? Heltid som i fulle dager? Deltidsutdanningen regnes jo etter studiepoeng, så det spiller ingen rolle om du har jobbet fulltid i praksisen, mens du samtidig har tatt under 30 SP per semester.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg bare søkt for alt. Lånekassen gir beskjed dersom det er noe som er uklart for dem.



Anonymous poster hash: 8a5a7...e6e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier at praksisen har vært på heltid, hva mener du da? Heltid som i fulle dager? Deltidsutdanningen regnes jo etter studiepoeng, så det spiller ingen rolle om du har jobbet fulltid i praksisen, mens du samtidig har tatt under 30 SP per semester.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg bare søkt for alt. Lånekassen gir beskjed dersom det er noe som er uklart for dem.

Anonymous poster hash: 8a5a7...e6e

At selve studiet er på deltid, men praksisperiodene er lagt opp som fulltidsperiode, slik at man da ikke kjører et deltidsløp i de periodene.

Anonymous poster hash: f598f...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...