AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Hvis du kunne ha våknet i morgen p bestemme deg for å dra akkuratt hvor du vil, penger er ikke et problem. Hvor ville du dratt, og hvorfor?Anonymous poster hash: 872a4...8fe
caroprins Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Da ville jeg dratt på et verdenscruise. Hvis jeg bare hadde et land å velge mellom så ville jeg dratt en tur til Thailand.
JegReiserAlene Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Jeg hadde gjort akkurat hva jeg gjør nå: pakke sekken og reise til det Afrikanske kontinentet på ubestemt tid. Nå er jeg i Ghana. Eneste forskjell hadde vel vært at om penger ikke var et problem kunne jeg sannsynligvis reist i mer enn ett år 1
Miss Lucky Skrevet 6. november 2013 #6 Skrevet 6. november 2013 Sitter her å fryser, så en tur til North Shore på Oahu Hawaii hadde ikke vært feil
She_Leiva Skrevet 6. november 2013 #9 Skrevet 6. november 2013 Marokko, fordi jeg har noe familie der.
Gjest Mupsi Skrevet 11. november 2013 #13 Skrevet 11. november 2013 Marrakesh og dratt på spennende markeder og ridd på en kamel
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #15 Skrevet 11. november 2013 For min del ville det uten tvil blitt Machu Picchu. Og om det var mulig å overnatte der en natt i telt og ligge og se opp på stjernehimmelen etter at det ble mørkt og lytte på stillheten. Anonymous poster hash: f66be...233
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå