Gå til innhold

Hvordan holder dere lengre?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde vansker med å holde meg i mer enn 15 minutter før, men nå kan jeg holde på til over en time. Jeg bare slår meg selv i ansiktet, noen ganger må jeg dunke hodet i veggen da. Det gjør litt vondt og har noen merker, men det. Verdt det når jeg klarer å stoppe utløsningen gang på gang. Det er svært effektivt å forhindre det med smerte. Før så måtte dama klaske meg til som bare det, men etterhvert ble jeg vandt til det. Jeg har bare blødd en gang, da jeg dunket hodet inn i sengekanten. Resten er bare blåmerker og sånt. Jeg bare lurer på om noen av dere gjør det samme, eller noe lignende?

Anonymous poster hash: 9474f...7eb

Videoannonse
Annonse
Gjest Awzm me
Skrevet

Jeg hadde vansker med å holde meg i mer enn 15 minutter før, men nå kan jeg holde på til over en time. Jeg bare slår meg selv i ansiktet, noen ganger må jeg dunke hodet i veggen da. Det gjør litt vondt og har noen merker, men det. Verdt det når jeg klarer å stoppe utløsningen gang på gang. Det er svært effektivt å forhindre det med smerte. Før så måtte dama klaske meg til som bare det, men etterhvert ble jeg vandt til det. Jeg har bare blødd en gang, da jeg dunket hodet inn i sengekanten. Resten er bare blåmerker og sånt. Jeg bare lurer på om noen av dere gjør det samme, eller noe lignende?

Ingenting er jo mer turn on enn å se en mann slå seg selv i ansiktet når man liksom skal ha sex...

• Liker 5
Skrevet

når jeg merker at gutten kommer og jeg ikke vil han skal komme, bare klyper jeg ham i pungen med neglene helt til orgasmen slipper taket :)

Anonymous poster hash: f2320...d6a
  • Liker 1
Skrevet

HHahaha, dagens. Ser det for meg. ....

:humpe::klaske::murvegg::humpe::klaske::murvegg::humpe::murvegg::murvegg::murvegg: :murvegg: :murvegg::klaske::humpe:

Anonymous poster hash: 3a5ff...f4b
  • Liker 4
Skrevet

Jeg tenker på hvordan John Lennon ser ut nå.........

• Liker 1
Skrevet

TS

Jeg har blitt rådet av legen med å slutte, siden jeg har fått en del merker nå. Nå tenker jeg på å kanskje kvele meg selv, slik at jeg kan fortsette akten. Er dette effektivt?

Skrevet

TS

Jeg har blitt rådet av legen med å slutte, siden jeg har fått en del merker nå. Nå tenker jeg på å kanskje kvele meg selv, slik at jeg kan fortsette akten. Er dette effektivt?

yes do eet

Anonymous poster hash: f2320...d6a

• Liker 2
Skrevet

TS

Nei :) Sats på noe mer normalt, du. Lykke til!

Anonymous poster hash: 3a5ff...f4b

• Liker 1
Skrevet

HHahaha, dagens. Ser det for meg. .... :humpe::klaske::murvegg::humpe::klaske::murvegg::humpe::murvegg::murvegg::murvegg: :murvegg: :murvegg::klaske::humpe:Anonymous poster hash: 3a5ff...f4b

Fyyfan

Det der ga meg den største latterkrampen på leenge!

• Liker 2
Skrevet

Stressende tanker under akten om å ikke skuffe partneren pleier å hindre meg fra å komme for fort. Eller å komme i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 1400d...333
Skrevet

Hvis han klarer å holde blodtrykket så funker kondom som regel greit. Veldig undervurdert sexhjelpemiddel egentlig.

Gjest Eric of Hlathir
Skrevet

Hvis han klarer å holde blodtrykket så funker kondom som regel greit. Veldig undervurdert sexhjelpemiddel egentlig.

Kondom suger. Selv å bli sugd med kondom suger. Jeg kommer når jeg kommer, avhengig av stress, tid, sted, tenning og hvadetnåeraltsammen. Det funker for meg, og jeg er over den perioden i livet at jeg så på maratonpuling som det store.

Det er ytterst sjelden dama kommer under samleie uten hjelp, og det er ok for meg, og ok for henne. Sånn har hun alltid hatt det. Det er også ytterst sjelden at jeg ikke fikser det for henne med tunge, fingre og/eller andre hjelpemidler Helt ærlig ser jeg det som et større poeng at jeg liker det hun liker og omvendt, og at vi er 100% trygge på hverandre og tør slippe oss løs enn at det skal pules eviglenge.

Vil vi ha mer, tar vi en runde til, Eller, sjelden nok (siden jeg er gammel og utpult), en runde til etter det.

Trøst deg med at mens du gir deg selv en facepalm mens du puler, gir jeg meg en facepalm mens jeg leser det du skriver.

Skrevet

Kondom suger. Selv å bli sugd med kondom suger. Jeg kommer når jeg kommer, avhengig av stress, tid, sted, tenning og hvadetnåeraltsammen. Det funker for meg, og jeg er over den perioden i livet at jeg så på maratonpuling som det store.

Det er ytterst sjelden dama kommer under samleie uten hjelp, og det er ok for meg, og ok for henne. Sånn har hun alltid hatt det. Det er også ytterst sjelden at jeg ikke fikser det for henne med tunge, fingre og/eller andre hjelpemidler Helt ærlig ser jeg det som et større poeng at jeg liker det hun liker og omvendt, og at vi er 100% trygge på hverandre og tør slippe oss løs enn at det skal pules eviglenge.

Vil vi ha mer, tar vi en runde til, Eller, sjelden nok (siden jeg er gammel og utpult), en runde til etter det.

Trøst deg med at mens du gir deg selv en facepalm mens du puler, gir jeg meg en facepalm mens jeg leser det du skriver.

​Jeg forstår ikke helt... Spørsmålet er jo å vare lengre i sengen og kondom funker til dette formålet. Så hva er problemet ditt?

Gjest Eric of Hlathir
Skrevet

​Jeg forstår ikke helt... Spørsmålet er jo å vare lengre i sengen og kondom funker til dette formålet. Så hva er problemet ditt?

Altså..svaret mitt var ikke kritikk til deg. Kondom funker sikkert til å holde lenger (mest fordi det er avtennende som fy), og det er jo et greit svar til TS.

Svaret mitt er vel mest et råd om å endre fokus. Noen ganger er det greit å ikke bare svare på det det spørres om, hvis man synes problemstillingen er litt på trynet i utgangspunktet. Omtrent som hvis noen spør: " hvordan skjuler jeg best selvskadingen min?"...da sier man gjerne heller at vedkommende bør søke hjelp, ikke hvordan det kan skjules..

Så, TS, etter min mening bør du bytte fokus.

Skrevet

Vet om flere menn som holder ereksjon og vel så det med kondomen på. Men det er jo fordi jeg er så innmari sexy! :P

Gjest Eric of Hlathir
Skrevet

Vet om flere menn som holder ereksjon og vel så det med kondomen på. Men det er jo fordi jeg er så innmari sexy! :P

Det er jo godt å høre. :P

Nå er det jo ikke sånn at alt som er avtennende gjør at ereksjonen forsvinner, men det reduserer helt klart tenningen - og da er det jo naturlig at det varer lenger. Selv kommer jeg omtrent ikke med kondom, og greier ikke å nyte sexen. Vi er heldigvis forskjellige.

Skrevet

Ha ha .. . veldig bra! Sexy svart.

Skrevet

Slå deg selv så mye du vil for min del...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...