Gå til innhold

Hva er "god sex" ? Forklar


boyboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mine veldig personlige preferanser:

God = veldig god kjemi, godt trente kropper, bra klining, lidenskap, til tider rå og dyrisk, kjærlighet, trygghet, åpenhet, trofasthet, og alt tantrisk.

Dårlig = mekanisk duracell-jukking, over-teknifisert, inn-ut uten tafsing, kontaktløshet, fedme, inkompabilitet, JFF, ONS, alle situasjoner hvor jeg må tenke på smittefare eller passe på å ikke få følelser for/redd for å ikke bli "møtt" i forhold til hva sex betyr for meg,



Anonymous poster hash: 23adf...d56
Lenke til kommentar
Del på andre sider

god sex for meg er sex som gjør at jeg ikke klarer å gå etterpå! beina mine er som gele å det eneste jeg tenker er wow.

dårlig sex for meg er når ting som "må huske å skrive handleliste" og "herregud hvor mye lenger?" dukker opp i tankene mine. har hatt min runde med sånt.



Anonymous poster hash: 3936e...3f9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt som å beskrive en orgasme. Det kan ikke lett formuleres.

Men for å gi det et forsøk:

- Den rette mannen. Dette er 90% av hele greia. En mann som gjør meg tent bare ved å tenke på ham. Møter ikke dem hver dag, eller engang hvert halvår.

- Åpenbar lidenskap. Kan-knapt-vente-på-å-få-av-deg-klærne sorten.

- En dose teknikk. En mann som vet hvordan man fingrer og gir oralsex hjelper.

- Kjemi. Begge er like kåte, tiltrukket av hverandre. Ellers er det litt av det "zsa zsa zsu" som ikke kan beskrives. Noen "klikker" i sengen og jeg mener fortsatt at en liten del av å være god i senga er gudegitt. Endel kan læres mer erfaring, men ikke alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er god sex for deg ? Forklar hva, hvorfor etc.....

Og hva er dårlig sex ?

god sex: med et genuint ludder

middels sex; med en vanlig dame som faker

dårlig sex: med en vanlig dame som ikke faker

Anonymous poster hash: 5fa39...3a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God sex - titrekning, timing, oppbygging, rytme, begjær, og flørt.

Dårlig sex - Fyll, knot, likegyldighet

Kyssing er viktig for meg og om det ikke sitter skal det mye til for at jeg legger hele hodet inn i det og da blir det ofte litt sånn.....meh...................., men selv dårlig sex er bedre enn god TV så det skal ikke så mye til for å gjøre dagen min ok på akkurat det punktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Mine veldig personlige preferanser:

God = veldig god kjemi, godt trente kropper, bra klining, lidenskap, til tider rå og dyrisk, kjærlighet, trygghet, åpenhet, trofasthet, og alt tantrisk.

Dårlig = mekanisk duracell-jukking, over-teknifisert, inn-ut uten tafsing, kontaktløshet, fedme, inkompabilitet, JFF, ONS, alle situasjoner hvor jeg må tenke på smittefare eller passe på å ikke få følelser for/redd for å ikke bli "møtt" i forhold til hva sex betyr for meg,

Anonymous poster hash: 23adf...d56

Hva er JFF?

(Leste først Jif :overrasket: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er JFF?

(Leste først Jif :overrasket: )

Sikkert just fucking friends eller noe sånt

Anonymous poster hash: 45be2...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er god sex for deg ? Forklar hva, hvorfor etc.....

Og hva er dårlig sex ?

Sterk gjensidig tiltrekning og god sexuell kjemi-er veldig avgjørende,for hvor godt det blir....

Har jeg følelser for han,og han for meg.Blir sexen vanligvis en himmelsk opplevelse av endorfiner og hormoner og ren fysisk nytelse og RUS....,selv om vi er litt usikre på hverandre de første gangene.Så blir det en herlig opplevelse likevell.

Dårlig sex blir det,når man mangler denne tiltrekningen og kjemien.Hvis han i tillegg ikke har " the toutsh" i fingrene.Men gjør mye feil.Så blir det bare elendig.turnoff og lystdrepende.Da er det over og ut....Så ja,det er litt gudegave-gitt å være en god elsker.Da har du det i deg.Men en som fungerer dårlig sammen med meg-kan jo fungere bra sammen med en annen partner.

Hvis kjemien ikke stemmer,er det lite å gjøre med det,desverre.

Anonymous poster hash: 01a3e...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg får orgasme så er det godt nok for meg

Anonymous poster hash: 45be2...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er JFF?

(Leste først Jif :overrasket: )

Pulevenner på godt norsk :P

Jif er sikkert ikke så digg det heller :P

Anonymous poster hash: 23adf...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...