AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Fikk vite i dag at jeg har osteopeni, som er forstadet til beinskjørhet. Jeg er i midten av 20-årene. Jeg har noen spørsmål som jeg glemte spørre doktoren om, og lurer på om det kanskje er noen her som vet det. Er det en viss andel beintap som ansees som normalt, eller begynner ikke det før man blir eldre? Jeg har hørt andre (unge) med beinskjørhet si at de har "skjelett som en 70-åring", er det sånn at en viss prosentandel beintap tilsvarer en viss alder? Anonymous poster hash: af267...7b6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Hvordan fant du ut at du har det? Hva er symptomene? :s Anonymous poster hash: df524...05f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Ingen som vet? Har forsøkt søke på det men finner ikke noe vettugt. Anonymous poster hash: af267...7b6
Gjest Blomst83 Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Fikk vite i dag at jeg har osteopeni, som er forstadet til beinskjørhet. Jeg er i midten av 20-årene. Jeg har noen spørsmål som jeg glemte spørre doktoren om, og lurer på om det kanskje er noen her som vet det. Er det en viss andel beintap som ansees som normalt, eller begynner ikke det før man blir eldre? Jeg har hørt andre (unge) med beinskjørhet si at de har "skjelett som en 70-åring", er det sånn at en viss prosentandel beintap tilsvarer en viss alder? Anonymous poster hash: af267...7b6 Jeg forsto ikke helt spørsmålet ditt. Når du har fått påbevist forstadiet så har du allerede en hvis andel beintap som ikke anses som normalt for din alder.Jeg hadde forstadiet noen år,men har dessverre nå fått diagnosen osteoporose.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå