Gå til innhold

Lagegetime i dag


Bridget Jones

Anbefalte innlegg

I dag var jeg hos legen og alt var bra.

UKE 18+3

BT: 125/80

Vekt: 60 (gått opp 4-5 kg :oops: )

Og hjerteslaga til babyn var 150 samme som sist.

Og nå er det bare 6 dager igjen til den ordinære UL :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
I Vekt: 60 (gått opp 4-5 kg :oops: )

:

Er dette en slik "gid jeg er så feit"-tråd for å få alle til å fortelle deg at du er såååå tynn?

Ingen klager vel over å veie så lite som60 kg,vel?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir spennede med UL da. gleder meg til jeg kommer så langt jeg. men jeg har litt igjen dit da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et usaklig svar, Gjest... Dersom man til vanlig veier 50 kg, så kan jo 60 kg virke mye, ikke sant? Nå er det jo sånn at når man er hos legen i svangerskapet så sjekker de jo ikke stort annet enn blodtrykk, urin og vekt, så da er det jo naturlig at Bridget Jones forteller om det, eller hur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil dere vite kjønnet? Hm, er det ikke sånn at jentebarn oftset har høy hjertelyd? Det sa jordmor til meg, så når jeg hadde hjertelyd på 145 gjetta hun på jente...Litt nysgjerrig på dette jeg nå, men på min ordinære UL klarte de ikke å se hvilket kjønn det var. *så vi fikk ny time vi :wink: *

Til gjest: :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner og svare gjest jeg, det er samme for meg om jeg veier 50 eller 70, det jeg mente med dette var at jeg syntes jeg har lagt på meg mye forhold til hvor langt jeg er på vei. Men jeg gidder ikke og henge meg opp dette :hoho:

Når det gjelder disse hjerteslaga så gikk jeg tilbake og kikket i de andre svangerskapsjournalene mine og der viste det seg at:

1 mann: fra 136 til 160

2.mann: fra 128 til 144

3. mann: lå på 140 hver gang legen målte.

Så med disse hjerteslaga passer ikke akkurat meg. Men er det noen av disse gamle mytene jeg tror på må det være kvalme. Var skikkelig dårlig med jentene og når jeg gikk gravid med gutten var jeg ikke syk i det hele tatt, i dette svangerskapet så har jeg vært småkvalm av og til, men ikke noe mer. Men vi får se til tirsdag, hvis h*n vil da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vackraflickan i.i.

Jeg tror gjest sliter litt med vekten sin og må derfor hakke på andre. 60 kg er myyyyye for noen og lite for andre.

Så bra alt stod bra til med babyen.

Ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...