AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 fryser heeele tiden... uansett hvor mye klær jeg har på meg! begynner å bli irritert, for når andre er varm, fryser jeg som en galning-.- er dette normalt? nå skjelver jeg for jeg er så kald omg, og jeg har masse klær på meg..Anonymous poster hash: 8878a...ae8
FruHudson Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Er du undervektig? Da fryser man lett.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Er du undervektig? Da fryser man lett. -.- det sier alle... men jeg er IKKE undervektig i det hele tatt! er faktisk nesten overvektig tror jeg:(Anonymous poster hash: 8878a...ae8
FruHudson Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 -.- det sier alle... men jeg er IKKE undervektig i det hele tatt! er faktisk nesten overvektig tror jeg:(Anonymous poster hash: 8878a...ae8 Du høres ikke helt sikker ut. Men, prøv å drikk en kopp med varm drikke. Kan også være problemer med blodsirkulasjonen, men vet ikke hva man kan gjøre med det.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 Du høres ikke helt sikker ut. Men, prøv å drikk en kopp med varm drikke. Kan også være problemer med blodsirkulasjonen, men vet ikke hva man kan gjøre med det. ok, takk for svar!Anonymous poster hash: 8878a...ae8 1
FruHudson Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 ok, takk for svar!Anonymous poster hash: 8878a...ae8 Bare hyggelig
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #7 Skrevet 4. november 2013 Sjekk stoffskifte ditt. Jeg blir ekstra frossen når mitt er for lavt.Anonymous poster hash: a0af5...ffb
fruBeist Skrevet 4. november 2013 #8 Skrevet 4. november 2013 Hva slags klær har du på deg? Det hjelper ikke å ha masse klær på seg om det er av feil materiale. Ullstrømper, ullstillongs og langermet ulltrøye innerst, og du burde klare å holde litt bedre på varmen. 2
Lammelåret Skrevet 4. november 2013 #9 Skrevet 4. november 2013 Sitter du mye stille? Bevegelser skaper varme. Lurt å bruke pulsvarmere og ull innerst.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #10 Skrevet 4. november 2013 Hva slags klær har du på deg? Det hjelper ikke å ha masse klær på seg om det er av feil materiale. Ullstrømper, ullstillongs og langermet ulltrøye innerst, og du burde klare å holde litt bedre på varmen. Tips om billige ullongser, strømper og trøyer? Anonymous poster hash: 07ab5...ab1
Lammelåret Skrevet 4. november 2013 #11 Skrevet 4. november 2013 Pierre Robert er rimelig og fås i matvarebutikker som Meny.
Gjest tuppesjura Skrevet 4. november 2013 #12 Skrevet 4. november 2013 Jeg er også sånn! Kan fryse selv om vi fyrer med ved og det er nesten 30 grader inne. Og det er ingenting i veien med stoffskiftet mitt, og er heller ikke undervektig. Skikkelig kjipt å fryse hele tiden, men lite å gjøre med annet enn å kle på seg. Om natta derimot, da må det gjerne være minusgrader på rommet! 1
Honey Dew Skrevet 4. november 2013 #13 Skrevet 4. november 2013 fryser heeele tiden... uansett hvor mye klær jeg har på meg! begynner å bli irritert, for når andre er varm, fryser jeg som en galning-.- er dette normalt? nå skjelver jeg for jeg er så kald omg, og jeg har masse klær på meg..Anonymous poster hash: 8878a...ae8 Har du sjekket om du kan ha jern-/blodmangel? Det kan også være noe hormonelt, men det trenger det ikke nødvendigvis å være. Noen fryser mer enn andre.
fruBeist Skrevet 4. november 2013 #14 Skrevet 4. november 2013 Pierre Robert har gode. Dog litt tynne trøyer og longs. Du får og tak i superundertøy på Europris. Pass da på å kjøpe de som det faktisk er ull i. Strømper får du tak i både på dagligvarebutikkene og Europris. Sånn en 4-pakning til en hundrelapp, ca.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå