Gå til innhold

fryser hele forbanna tiden


Fremhevede innlegg

Skrevet

fryser heeele tiden... uansett hvor mye klær jeg har på meg! begynner å bli irritert, for når andre er varm, fryser jeg som en galning-.- er dette normalt?

nå skjelver jeg for jeg er så kald omg, og jeg har masse klær på meg..

Anonymous poster hash: 8878a...ae8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du undervektig? Da fryser man lett.

Skrevet

Er du undervektig? Da fryser man lett.

-.- det sier alle...

men jeg er IKKE undervektig i det hele tatt! er faktisk nesten overvektig tror jeg:(

Anonymous poster hash: 8878a...ae8

Skrevet

-.- det sier alle...

men jeg er IKKE undervektig i det hele tatt! er faktisk nesten overvektig tror jeg:(Anonymous poster hash: 8878a...ae8

Du høres ikke helt sikker ut. Men, prøv å drikk en kopp med varm drikke. Kan også være problemer med blodsirkulasjonen, men vet ikke hva man kan gjøre med det.
Skrevet

Du høres ikke helt sikker ut. Men, prøv å drikk en kopp med varm drikke. Kan også være problemer med blodsirkulasjonen, men vet ikke hva man kan gjøre med det.

ok, takk for svar!

Anonymous poster hash: 8878a...ae8

  • Liker 1
Skrevet

ok, takk for svar!Anonymous poster hash: 8878a...ae8

Bare hyggelig :)

Skrevet

Sjekk stoffskifte ditt. Jeg blir ekstra frossen når mitt er for lavt.

Anonymous poster hash: a0af5...ffb

Skrevet

Hva slags klær har du på deg? Det hjelper ikke å ha masse klær på seg om det er av feil materiale. Ullstrømper, ullstillongs og langermet ulltrøye innerst, og du burde klare å holde litt bedre på varmen.

  • Liker 2
Skrevet

Sitter du mye stille? Bevegelser skaper varme.

Lurt å bruke pulsvarmere og ull innerst.

Skrevet

Hva slags klær har du på deg? Det hjelper ikke å ha masse klær på seg om det er av feil materiale. Ullstrømper, ullstillongs og langermet ulltrøye innerst, og du burde klare å holde litt bedre på varmen.

Tips om billige ullongser, strømper og trøyer?

Anonymous poster hash: 07ab5...ab1

Skrevet

Pierre Robert er rimelig og fås i matvarebutikker som Meny.

Gjest tuppesjura
Skrevet

Jeg er også sånn! Kan fryse selv om vi fyrer med ved og det er nesten 30 grader inne. Og det er ingenting i veien med stoffskiftet mitt, og er heller ikke undervektig. Skikkelig kjipt å fryse hele tiden, men lite å gjøre med annet enn å kle på seg.

Om natta derimot, da må det gjerne være minusgrader på rommet!

  • Liker 1
Skrevet

fryser heeele tiden... uansett hvor mye klær jeg har på meg! begynner å bli irritert, for når andre er varm, fryser jeg som en galning-.- er dette normalt?

nå skjelver jeg for jeg er så kald omg, og jeg har masse klær på meg..

Anonymous poster hash: 8878a...ae8

Har du sjekket om du kan ha jern-/blodmangel? Det kan også være noe hormonelt, men det trenger det ikke nødvendigvis å være. Noen fryser mer enn andre.

Skrevet

Pierre Robert har gode. Dog litt tynne trøyer og longs. Du får og tak i superundertøy på Europris. Pass da på å kjøpe de som det faktisk er ull i. Strømper får du tak i både på dagligvarebutikkene og Europris. Sånn en 4-pakning til en hundrelapp, ca.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...