AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 I august fikk jeg lungebetennelse, ble satt på antibiotika i syv dager. I denne perioden skjerpet samboer seg litt angående røyking i nærheten av meg og gikk ut, for det meste, men røykte noen ganger inne. Så noen uker senere var jeg fortsatt dårlig, ble undersøkt på sykehuset og fikk påvist bronkitt. Fikk ikke antibiotika denne gangen, men inhalator. De sa at kroppen min kom til å "fikse seg selv" og at jeg kom til å være frisk etter to uker ca. Jeg ble bedre, men nå har jeg begynt nok en gang å slite med pusten, jeg ble jo aldri helt bra.. Jeg er jo passiv røyker, har bodd med samboeren i fem måneder. Kan det være røykingen hans som gjør at kroppen min ikke får bedret seg? Han prøver å skjerpe seg når det gjelder røyking i nærheten av meg og røyker mye under vifta(til komfyren), men har jo også røyket rett ved siden av meg. Det irriterer meg veldig hvis dette kan være grunnen til at jeg ikke har blitt frisk, er rimelig lei av å ikke være i god form nå. Har aldri vært passiv røyker før. Anonymous poster hash: 95bfb...a81
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå