AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Hei. Har vært veldig uforsiktig og ansvarsløs. Går ikke på p-piller etc, men hadde likevel ubeskyttet sex to ganger natt til lørdag. Siste gang kom han inni meg. Jeg hadde mensen (dag 4 av en ca 29 dagers syklus), så sjansen for graviditet er ikke kjempestor. Men den er der, og nå er jeg litt nervøs. Lurer på om det er noe særlig vits i å ta angrepille nå? Har gått ca 54 timer allerede. Hvor lenge kan spermen overleve? Tenker at eggløsningen min sikkert ikke kommer før om en ukes tid minst. Skjønner ingen kan komme med noe fasitsvar her, men har et lite håp om at noen kan roe nervene mine litt. Vet det var dumt av meg når jeg er så redd for å bli gravid, men takk for alle svar likevel Blir kondom nå framover i alle fall! Anonymous poster hash: c4796...a4c Anonymous poster hash: c4796...a4c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Den burde helst taes innen 24 timer, men max er 72. I hvertfall på NorLevo. Anonymous poster hash: 7c452...e96
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå