AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Hei. Jeg er ei jente som studerer markedsføring, og vet at jeg er på rett spor mtp utdanningsvalg. Jeg har lyst å jobbe med noe innen markedsføring, pr, salg, kommunikasjon e.l ... Men da vil jeg gjerne høre fra dere som har tatt en lignende utdannelse eller har en lignende jobb. Hvilke utdanning,erfaring eller jobb har dere nå? og hvordan har dere kommet dit dere er idag. og, ja. jeg jeg vet det kan være vanskelig å få en spennende jobb med bachelor i markedsføring, men det er ikke poenget her. jeg vil gjerne høre fra de som faktisk har klart det og jeg vet at markedsføring er en brei utdanning man kan bruke til mye. Anonymous poster hash: 5e614...ea3
globalagogo Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Hei:) Går bachelor i økonomi, og her har vi noen markedsføringsfag. Fellestrekket med alle lærerene der er at de mener folk med litt økonomi i tillegg til markedsføringen stort sett gjør det bedre på arbeidsmarkedet enn de som kun har markedsføring. Selvfølgelig vet jeg det ikke selv, da jeg ikke har kommet til jobbsøkingsprosessen enda, men ville bare si det jeg har hørt fra dem:-) Hvis ikke du tar noe økonomi (eller jus), så må du bli "steikanes go" på markedsføringa i allefall, bedre enn de med andre fag også ;-) sitat fra han ene
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Jeg jobber med markedsføring i en internasjonal bedrift. Sikkert drømmejobben for mange, reiser verden rundt og utvikler reklamekampanjer, jobber med byråer i New York etc. Og jeg har bare bachelor i business. It's all about contacts and network. Jeg hadde aldri fått denne jobben ved å søke på den, var egentlig ikke kvalifisert faglig. Man må komme seg innenfor og jobbe seg opp fra bunnen av. Finn et interessant selskap og bygg de rette nettverkene, jobb som PA eller sekretær for toppledelsen eller lignende, unik mulighet til å få vist seg frem, hjelpe til med presentasjoner og lignende, så kommer mulighetene etter noen år :-)Anonymous poster hash: 730ac...e43 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå