Gå til innhold

Alt sovner på mg hele tida

Fremhevede innlegg

Gjest Badebuksa
Skrevet

Enten sovner beinet, så sovner armen, eller skulderen, eller foten eller ræva.. Stadig vekk.. Har jeg så herpa blodårer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er noen trøst, så er du slett ikke alene. Har alltid dovnet bort det mest utrolige på kroppen, og jeg kan love deg at det ble opptil flere ganger verre etter at jeg måtte begynne med sentralstimulerende pga narkolepsi. Skikkelig najs...

Gjest Badebuksa
Skrevet

Om det er noen trøst, så er du slett ikke alene. Har alltid dovnet bort det mest utrolige på kroppen, og jeg kan love deg at det ble opptil flere ganger verre etter at jeg måtte begynne med sentralstimulerende pga narkolepsi. Skikkelig najs...

det er litt trøst, da. Men unner ingen det.

Hva er sentralstimulerende? Narkolepsi hørtes ikke morsomt ut :(

Skrevet

Gå til legen. Mest sannsynlig er det ikke noe farlig, men det KAN være et tegn på noe nevrologisk. Det har du isåfall lyst til å finne ut av så fort som mulig.

Anonymous poster hash: 1decf...08c

Gjest Badebuksa
Skrevet (endret)

Nevrologisk.. *google*

Jeg har noen ganger også "restless legs". Migrene hadde jeg før, men det forsvant på mirakulært vis i sommer.

Hvordan sjekker de slike sykdommer? Tror neppe det hjelper å dra til legen. Han er en gammel mann som skal ha god grunn før han tror noe er galt :/

Endret av Badebuksa
Skrevet

Sentralstimulerende = "uppers" ;) Jeg bruker Ritalin for å holde meg våken.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Åååå.. :)

Kjedelig da. Men det må vel til det og.. Jeg har forresten vært på ct sikkert 4 ganger i løpet av det siste halve året. Men de så kanskje ikke etter nevrologiske greier? De har vel ikke tid til å sjekke alt p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...