Marius88 Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Heisann! Som dere ser på navnet så er jeg en mann, men det får gå. Fra igår har jeg hatt vondt i hodet og vært ute av form. Jeg tror at det er influensa, men jeg har samme problem idag også. Jeg har altså vondt i hode(Bare på den ene siden) og veldig dårlig form. Jeg er bekymret siden jeg har vondt, bare på den ene siden av hodet. Tror dere at det kan være noe alvorlig eller er det bare influensa?
kjeri Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Det er vankelig å si hva dette er. En regel å følge er å gå til fastlege/legevakt om du er bekymret. Svar som gis her er jo kun basert på de opplysningene du kommer med, og kan ikke være objektive. Stol på egen magefølelse, og søk lege hvis du er bekymret. God bedring :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå