Gå til innhold

LilleAlva's lille spire!


LilleAlva

Anbefalte innlegg

Tenkte bare å opprette denne dagboken for min egen del. På denne måten kan jeg kanskje få litt mer orden og oversikt over prøvingen, samtidig som jeg også kan få hive ut litt frustrasjon og tanker i tiden som kommer. Kan være greit å ha noe å se tilbake på :laugh:

Når det er sagt er dere selvsagt velkommen til å følge med på prøvingen vår, om dere vil det.

Kan jo gi en liten presentasjon om hvem vi er, da :danse:

Jeg er en 21 år gammel student. Har fortsatt 2-3 år igjen av studietiden min, men vi valgte likevel å starte prøvingen nå, og så bare ta ting litt som det kommer når det gjelder resten av studieløpet om det skulle hende seg at jeg blir gravid med det første. Vi ble uplanlagt gravide tidligere i sommer, men det endte desverre i en sponanabort. Samboeren min er 23 år, og er en helt fantastisk fyr! Vi har vært kjærester i 3 år nå, og bodd sammen i 2 år. Fra tidligere forhold har jeg en datter på 3 år. Hun har ikke noen særlig kontakt med den biologiske faren sin, da det ikke er ønskelig fra hans side. Heldigvis for henne, og for meg, har hun en SUPER stefar som fyller papparollen for henne helt perfekt. Hun kaller ham pappa, da han har vært tilstede helt siden hun var liten baby.

Per dags dato er vi inne i vår andre prøveperiode. Første periode var jeg selvfølgelig superpositiv, og hadde virkelig troen. Men den gang ei :fnise: måneden etter gikk prøvingen litt skeis, så derfor teller jeg den ikke med.

Det er litt kronglete for oss dette med prøvingen, siden jeg reiser mye for å studere, og har kronisk uflaks når det gjelder timing. Samboeren min har også en jobb som gjør at han må være borte i perioder, så vi er innstillte på at dette kan ta tid, og at det ikke er hver mnd vi kan få til å prøve i det hele tatt..