Gjest Frigg Skrevet 6. mai 2004 #81 Del Skrevet 6. mai 2004 Nå har jeg fulgt med på denne debatten, og var jo på et punkt med... Gjest sitt siste innlegg stemmer overens med det jeg ser denne debatten har dreid seg om. Synes h*n hun oppsummerte klart hva det er dere diskuterer. Du får bli så sur som du bare vil, men jeg har ikke problemer med å se hva gjest mener. Nå følger jeg med videre for å se hvem som får siste ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 6. mai 2004 #82 Del Skrevet 6. mai 2004 Siste ord Frigg, ikke siste søte smiley!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #83 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg har forklart, gang på gang på gang og etc. Men du godtar det jo bare ikke. Jeg ser ingen orntlig forklaring.. Ta utgangspunkt i innlegget der du følte at jeg "la ord i munnen på deg" og forklar hva du mener og ikke av det jeg forsøkte å oppsumere.. Forklar litt nærmere.. Du har hittil bare kommet med usammenhengende og uklare uttalelser. Andre har forsøkt å "forsvare" deg, men jeg har en misstanke om at de de skrev om deg ikke stemmer.. Så nå vil jeg gjerne vite hva du faktisk mener.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 6. mai 2004 #84 Del Skrevet 6. mai 2004 Så nå vil jeg gjerne vite hva du faktisk mener.. Og jeg mente det jeg sa i første innlegg, muligheten er jo selvfølgelig at den er for vag for din smak, men jeg kan jo ikke tolke det for deg, så her er første innlegg igjenJeg håper de finner ut hvem som gjorde det' date=' og når de gjør det håper jeg de får samme behandling som det de ga den forsvarsløse katta. [/quote'] Og som jeg sa i et annet innlegg, og som andre brukere også har sagt at: de som gjør slike ting hadde vel fortjent å få smake sin egen medisin. Skjønte du den setningen eller må jeg finne frem teskjeen igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #85 Del Skrevet 6. mai 2004 [Og som jeg sa i et annet innlegg' date= og som andre brukere også har sagt at: de som gjør slike ting hadde vel fortjent å få smake sin egen medisin.: Ok; du mener de "hadde fortjent" Men mener du at de "bør bli utsatt for"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 6. mai 2004 #86 Del Skrevet 6. mai 2004 [Ok; du mener de "hadde fortjent" Men mener du at de "bør bli utsatt for"? Tja, hva tror du da? Eller, hva ser du helst at jeg svarer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #87 Del Skrevet 6. mai 2004 Tja, hva tror du da? Eller, hva ser du helst at jeg svarer? Hva tror du? Jeg har forsøkt å hale konkrete svar ut av deg i flere sider nå!! Er du feig eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 6. mai 2004 #88 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg håper de finner ut hvem som gjorde det, og når de gjør det håper jeg de får samme behandling som det de ga den forsvarsløse katta. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=226240 Hvordan i alle dager kan et slikt helt menneskelig og forståelig utbrudd føre til en uendelig lang tråd full at kverulering og krangling? :o Har vi ikke alle sammen av og til vært så frustrert at vi har sagt lignende ting uten egentlig å mene det? Gudbedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 6. mai 2004 #89 Del Skrevet 6. mai 2004 Hva tror du? Jeg har forsøkt å hale konkrete svar ut av deg i flere sider nå!! Er du feig eller?? Vel, jeg gjemmer meg i allfall ikke bort som anonym gjest. Så begynn nå for all del ikke å snakke om feighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #90 Del Skrevet 6. mai 2004 jeg gjemmer meg i allfall ikke bort som anonym gjest. Så begynn nå for all del ikke å snakke om feighet. Jeg har vært helt gjenkjennelig gjennom denne debatten.. Men om du føler det bedre med et navn, så kall meg gjerne.. hmm.. antivoldgjest.. fornøyd? Når du fremdeles ikke har svart på sprøsmålet om du ønsker å endre noe ved dagens praksis mhp straff, eller om du mener at de som utfører disse handligenen bør utsettes for noe.. Ja, da syens jeg du er feig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 6. mai 2004 #91 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg har vært helt gjenkjennelig gjennom denne debatten.. Men om du føler det bedre med et navn, så kall meg gjerne.. hmm.. antivoldgjest.. fornøyd? Når du fremdeles ikke har svart på sprøsmålet om du ønsker å endre noe ved dagens praksis mhp straff, eller om du mener at de som utfører disse handligenen bør utsettes for noe.. Ja, da syens jeg du er feig.. For det første, nei det har du ikke. Og for det andre, når du stiller spørsmålet på den måten, så faller det utenfor det jeg mente i det første innlegget. Men det bryr du deg jo ikke om. Du er mer ute etter å fremstå som den rene uskyldig ikke-volds fanatikeren, mot Frigg (og andre) som bare banker opp på måfå. Slike utsagn fra en gjest eller noen andre, kan bare oppfattes på en måte, og det er for å provosere. Jeg begynner egentlig å bli grundig lei. Du har fått svar, gang på gang. Men du virker mer interessert i å skape en debatt om vold, enn om hva dette egentlig gjelder, ei katt som ble mishandlet til døde. Du er i bunn og grunn en provokatør, som i innlegg etter innlegg har prøvd å vri denne diskusjnen inn på noe det ikke handler om. Og verst av alt, du ser det ikke selv engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #92 Del Skrevet 6. mai 2004 Igjen unngår du å svare.. i stedet bare spry du ut eder å galle..! OK.. du er vel for feig til å ta en orntlig debatt, da.. Det snakker vel for seg selv.. Takk for nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 6. mai 2004 #93 Del Skrevet 6. mai 2004 Har vi ikke alle sammen av og til vært så frustrert at vi har sagt lignende ting uten egentlig å mene det? Gudbedre Men...Frigg har da aldri sagt at hun skrev det første uten å mene det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 6. mai 2004 #94 Del Skrevet 6. mai 2004 Men...Frigg har da aldri sagt at hun skrev det første uten å mene det! Å, du store, nå er det jeg som ikke kan lese, er visst smittsomt! Nei, selvfølgelig mener jeg det. Eller så ville jeg jo ikke sagt det! Og hvis noen av dere leser den lignende tråden inne på kjæledyr, så vil dere se at det er flere der som føler det samme som meg. Nei, vettu hva! Nå får du skjerpe deg! Jeg har aldri trukket tilbake noe jeg har sagt, det jeg har gjort er å tilbakevise påstander jeg har blitt beskyldt for å mene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojobing Skrevet 6. mai 2004 #95 Del Skrevet 6. mai 2004 Men...Frigg har da aldri sagt at hun skrev det første uten å mene det! Nettopp!! Jeg har nå lest gjennom denne tråden og jeg har full forståelse av hva "gjest" mener, men egentlig ikke klart for meg hva Frigg mener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 6. mai 2004 #96 Del Skrevet 6. mai 2004 Igjen unngår du å svare.. i stedet bare spry du ut eder å galle..! OK.. du er vel for feig til å ta en orntlig debatt, da.. Det snakker vel for seg selv.. Takk for nå! Eder og galle? Åja, nå som du ikke kunne kalle brukere for feige lenger, eller beskylde de for noe annet tøv, så stikker du bare. Uten å innrømme at du tok feil, selvfølgelig. Ja,ja, snuble nå bare ikke i halen når du løper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojobing Skrevet 6. mai 2004 #97 Del Skrevet 6. mai 2004 Eder og galle? Åja' date=' nå som du ikke kunne kalle brukere for feige lenger, eller beskylde de for noe annet tøv, så stikker du bare. Uten å innrømme at du tok feil, selvfølgelig..[/quote'] :o Hallo? Hvordan kan "gjest" "ta feil" i en debatt uten motargumenter? Etter det jeg har sett så har "gjest" forsøkt å finne ut hva ditt syn er slik at det kan bli en orntlig debatt. Jeg kan absolutt ikke se at "gjest" "stikker med halen mellom beina".. Ser mer ut som h*n har gitt opp.. Forståelig nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 6. mai 2004 #98 Del Skrevet 6. mai 2004 Dette er ikke lenger en debatt, men krangel. Tråden lukkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg